Hakanı Yakaladım

5 Feb

mrb. ben istanbuldan nuray. hikayem gercektir fln zırvalıklarına katılmıcam. İnancınız fln size kalmış. bu siteyide bizden baska ensest iliski yasayan varmıdır diye ararken buldum saat suan 03 fln. neyse ben hikayeme geçim…

ben 17 yasındayım hakan amcamın oglu 16 yasında. bizim amcamlarla aramız iyidir yani bizim 2 katlı binamızda biz altta onlar ustte oturur. bilirsiniz işte aile dayanısmaları fln.

bigün yengemle annem hasta bakmaya gitmişlerdi. bende evde tv izliyordum canım sıkıldı hakanın yanına cıktım yukarıya. binada sadece biz yasadıgımızdan kapı acıktır her zaman. İçeriye girdim susadıgım geldi aklım gittim su içtim. mutfaktan dısarı cıktım ve hakanın odasına dogru yoneldigimde kapı arasından hakanın seyiyle oynadıgını görünce şok oldum bian böle acaip oldum. sonra oldugum yerde kaldım bni fark etmesini istemedim onu izliyordum öle. canım hiç yapmak istemiyordu ama onun sonucunda nasıl bi tepki verecegini merak ediyordum. yavasca birazdaha yaklastım ne izledigini görmek için gördügüm sey beni yine sok etmisti. cunku yaslı kadın seyi izliyordu. sonra ayagımın altındaki halı kayınca ben kapıya yaslandım kapı hızlı sekilde acıldı hakan kafasını cevirdi hemen seyini kapattı. ben dedim sen neyapıyorsun oda kızarmıstı bişey yapmıyorum dedi. ama ekrandaki sey acıktı. sonra ben dedim kapatma bekle beraber izleyelim oda kabul etti. ben arkadaki koltuga oturdum izliyordum hakana baktım o kızarmıstı bişey yapamıyordu bi ara gülümsedim utanma devam et kimseye sölemem dedim. oda sözmü dedi evet dedim hakan yeniden cıkarttı yine bişeyler yapıyordu. sonra içimden ona dokunasım geldi. dokunabilirmiyim dedigimde tabi dedi.ilk basta elimle basını oksadım sonra kavradım hakana ben devam edimi dedim oda tamm dedi. öle biraz devam ettim hakan azmıs olmalıki basımdan tuttu kafamı egmeye calısıordu kalktım dedim napıyorsun yalasan ölürmüsün dedi bende sacmalama dedim. sonra bende sennkine bakmak istiyorum dedi bende tabi dedim soyundum ve uzandım. hakan soguk elleriyle dokununca hosuma gitmisti sonra hakan banyoya gitti geri geldi arkanada bakmak istiyorum dedi peki dedim dondum uzandım hakan kendine dogru cekti beni ve bian acı hissettim sen napıyorsun dicektim korkma arkana soktum dedi. bende peki dedim ve beni sikmeye devam etti. aslında zevk almıyordum ama sanki kendimi gerçek bi kadın gibi hissetmek hosuma gidiyordu. ve hakan bian nefesini cekti noldu dedim. içine bosaldım bişey olurmu dedi. benide korkutmustu ama sonradan cıktı. aradan zaman gectikten sonra hakan en yakın arkadasınada sölemis tehtid edip beni sikiyorlar sürekli ama önden ve agızdan izin vermiyorum.

Leave a Reply

