ablamın hatası sonucu ablası siktim

9 Feb

lm ben sercan başımdan gecen olay tamammen gerçektir bundan 2 sene önce ben 23 ablam 26 yaşındayıdı ablam koçasından yeni boşmıştı kısır oldu için
boşadılar ondan sonra bizde kalmaya başladı yani baba evine dönmüştü zaman gwectikce ablam evlere geç gelmya başladı tabi babamda sabah karsı gelince
söğlemyemiyoruzdu çünkü ablam geç geldi zmanan babam işte oluyordu saba erken çıktı ablamı takip ettim baktım arkadaşın evine gelmiş evden çıkana kadar bekledim
ablam evden çıkyordu bekledim ablam taksiye binmiş gidiyordu bende arkadaşın yaına gittim naptızı burda dedi yatak yıkıktık lan yoksa seviştinizmi dedim sercan dedi ablan işedi ablamı bu işleri parayla yaptırıyoryalan söleme lan gerçek sölüyorum
dedi sevişirken vidiya geçkmiş ben video yu aldım evde cvd ye kopyaladım ablam gelmişti bitanesine sakladım ablam geldide bizimkiler köye gitmişti
abla sende bişi konuş çam dedim tabi yemek yiyelim ondan sonra konuşur dedi bende tamam dedim yemek yedik filim izliyorduk abla dedim bende bir filim var dedim onu izleyelim dedim tamam diyince taktık acıldı ablam şaşırdı bune sercan dedi sensin
abla dedim sörmüyormusun adam amınıa boşatıyor dedim sen kimden aldın diyince sölemedim babama sölecemdiyince ağladı sercan ne olur söleme dedi bende bir sartım var dedim bende seni sikcem dedim tamammı diyince olmaz dedi kardeşime siktireme dedi sen bilirsin
tama deyince ağladı bende uçama aldım babamın yatak odasına götürdüm ağladı ağlamaya devam ediyordu üştünü saydum ablam çırıl çıplatı bende soyundum
ablamın hemen ağzına verdim git gel yaparken ağzına boşaldım ağladı naptın salak dedi bende sen napcan dedim bugun benimsindiyince hemen yata yat dedim bacakalrını ayır amına giriş yapcam bende yata yatım ablamın arasına gircektim ablam bacanı yapatı abla açdedim
yoksa olacakları sen bilirsindeim ağlaya ağlaya açmak zorunda kaldı henen amına siktim git gel yaptım amına boşatım sonra ablamı amını temizledim sobunla yatak ısladı ama ben hala doymadımıştım ablamın amınına ablaın amını sobunla yıkarken abla yat dedim hiç yerinden kalkma diyince
neden diye sonrdu mutfa gittim geldim elimde 2 tane bira bir kase bala vardı ablamı yatırdım amına balı döktüm göt delinede döktüm abala elini kafama koydu amını lacarken ablam elile geri itiyordu çünkü ütanıyordu
ablamı amını döktüm bağlı ladı sonra göt değiline döktüm bağlı yaladım bonra amına yeniden giriş yatım amını bir yandan sikiyordum ve bir yandanda bira içiyorum ablan zefke bittimi dedi bitti zman ne olcaki dedimbıtım dedi bir düş alır dedi bende düş almak yok dedim sabah kadar yatcaz ben senin yaında
yatacap çıpla dedim oda bıkmadınmı bende deiyince bikarmeyım ben seni daha çok ağlatcam yani ben sini daha çok sikerim diyince anladı daha benden kurtuluş olmadını yanına yattım saba uyandımdana yanımdayıdı kaltıktım buş aldım ablam gunmıştı ortıl temizliyordu dustan çıktımda
ablam ağlıyordu bende dedimki ne ağlıyorsun orospu dedim ağlamayı barkata çay içalim dedi ablam duş aldı çayı içtik neyse o seviştikten sonra ablamı 2 günde bir sikmeye başaladık 2 sene oldu halka sikişiyoruz himseninde haberi yok

Leave a Reply

