DEDEMİN YARRAĞI

15 Feb

merhaba benim adım batuhan istanbuldan 18 yaşında biraz kilolu biriyim hikayem gerçektir. bir gün okuldan eve geldim dedem bizde kalıyordu çokta yaşlı değildi dinç biriydi sonra odama gidip ödevlerimi yaptım bilgisayar oynadım sonra salona gidip dedemin kucağına oturdum. bayağı bi oturunca anladım dedem boşalacaktı. tuvalete gitti baktım yarrağı kocaman isteidğim gibi sonra salona geldi. dedimki dede senin pipin büyükmü diye büyük dedi bi bakim dedim. olmaz! dedi. niye dedim yavrum ayıp ayıp dedi lütfen lütfen dedim. tamam dedi bak böyle dedi. elledim.niye elliyosun dedi ben yaliyimmi dedim madem okadar isityosun yala dedi yalamaya başladım 10 dk ka yaladım sonra arkanı dön götünü çıkar dedi bende tamam dedim o kocaman kalamatı götüme soktu ohhh dedim. sonra sikiştikten sonra çıplak beraber uyuduk. o uyurken bende yarrağını azıma almış emzik gibi uyuyordum. batuhan byyyyy

Leave a Reply

