Erkek arkadaşımın tecevuzu

15 Feb

erek arkadaşımla bigün gezmeye gitmiştik ordan eve gectik kahve icmek icin bn kahveleri yapmaya mutfa gittim üzerimde mini etek ve beyaz dar badi vrdı neyse bn kahveleri yaparken mutfa geldi arkama geçti ellerini bacak larıma attı okşamaya başladı bn ne yapiyorsun diye sert bi tepki vrdim oda seni istiyorum dedi okşamaya devam etti etemin dümesini açtı bn cekiniyordum beni yemek masasına yatırdı etemi çıkardı ve kilodumun üstünden amımı yalamaya başladı bn zevkten kendimi kavbetmiştim sonra badimi çiıkardı göğüslerimi okşadı emmeye başladı bn çıldırıyordum o sırada yaranı am ıma sürtüyordu aradan 20 gecti birden yaranı amıma soktu ben bağrdım ağzımı kapatı sikmeye davam etti bende zevk almaya başladım sonra boşaldı tabi ben boşalamadım emre yata uzandı bende üstüne çıktım elime aldım sıkını kafasını amıma soktum üzerinde siplamaya başladım emre çok zevk alıyordu tabi bende alıyordum tm taşaklarına kadar bastırıyordum boşaldım emrede boşaldı sonra duşa girdik yıkandık

Leave a Reply

