Buse ablamm

20 Feb

ben 15 yaşında yeşil gözlü orta boylu tatlı bi cocugum ismim batuhan lise1 gıdıyorum derslerım pek iyi diildi özellikle matematik bunun için ailem özel ders almamı istedi öncelerı istemedem ama bana ders vericek hocayı görene kadar 25-26 yaşlarında orta boylu güsel kalçaları ve dudakları olan bi bayandı adı buse idi.neyse başladım kursa hafta cuma ve cumartesi saat 7 de gıdıyordum babam alıyorud benı isten gelıken neyse 1 ay boyunca tanıdık bırbırımızı hoca-ögrenci ilişkisi bıttı abla-kardeş ilişkisi başladı.artık rahat rahat her konudan konuşuyoduk. o ara manıtadan ayrılmıştım anlattım ona bana destek oluyodu bu arada buse abla küçük yaşta evlendıgı için yanlış bir tercih yapmış ayrılmıştı yanlız yaşıyodu ögretmendı derken 2 ay feln oldu benım ister istemes buse abladan tahrık oluyodum bana alıştıgı için sankı akrabası gıbı rahat davranıyodu rahat gıyınıyodu. bı gun cok güsel giyinmişdi dekoltelere bakmaktan ders dınlıyemıyodum arada bana bakarak ilerde cok can yakarsın çakır gözlü diyodu benım hışuma gıdıyordu tabi artık fırsatları kolluyup onu ellmeye çalşıyodum her fırsatta bi gun kendımı hkaybettım cıkarken öpüyodu bırden ters bi hareketle dudagının yanına geldı sonra bana ertesi gun geldıgımde sana bi kız bulalım baksana benı öpyeme başladın flen dedı utandım sonra güldük derse geçtik o güne kdar her fırsatı kolladım ve büyük gün geldı cuma gunuydu derse başladık babam aradı senı almıcam kendım gel dıye trenle gıdıyordum saat 9 felndı bana bu saatte tek başına olmas istersen kal dedı ben hemen kabul ettım buse abla aradı ve izin aldı ailemde tanıdıgı için izin verdı sonra dersmı yapıcaz abla dedım yok ders bıttı ne ıstersen dedı sonra tv açtık hiç bişi yoktu sonra film koyduk izlyoduk sarılmıştık ablacım bş
işey istermısın sordu yok dedım olsun ben bi mısır patlatıyım dedı tamm dedım gıddı o ara benım mal rahat durmuyodu neyse geldı kolu çarptıkca daha kötü oluyordum kendımı sıkıyorudum anlamasın dıye derken elı bırden farkına vardı bana bakarak güldü sonra içime bi kurt düştü hoşuna gıdmışmıdır acaba derken her fırsatta vucudunda elımı gezdırıyodum bırden doğruldu elım kanefe ve poposu arasınde kaldı hoşuna gıttı galiba bana bakarak gülümsedı bende devam ettık film bitti sonra ben bi duşa gırıyım dedı gırdı cıktı üsütnde short vardı üstüne yapışmış kalçarı cok güsel görünüyodu .sonra yatak açarken doladı ben bırden ona baktım baktıgımı gördü nereye bakıyosun sen dedı bn korktum ama şakınlıkla hiç diyebildim untanmıyomusun ögretmenının kalçalarını izliyosun dedı sonra ben iyice korktum pardon abla dedım bana gülerek şaka şaka bak bişey olmas bende bu sözden gaza gelerek cok güsel görünüyosun abla dedım saol tatlım dedı sende öyle dedı benı yangımdan öptü sonra dur üstüne biiler getiriyim dedı tamam dedım bana göre bişey bualmadı ben dedım ben boxerle yatarım abla zaten ev fırın gıbı dedım tm ablacım dedi bende pantolumu cıkardım sonra bırden odaya geldı benım mal kalkık oldugu için cok bellı oluyodu bişey olurse uyandır benı feln dıyodu ama benımkıne bakıyodu sorna gülerek oo küçük bey yıne uyanmış dedı ben utandım utanma feln dedı bana birden kz arkadaşınla bişiler yapımıydunuz anlat bakım ablana dedı bende yok abla öpüşme feln en fazla dedım sonra nasıl güsel oluyomu öpüşme evet dedım bırden dudagıma yapıştı sonra bu nasıl dedı yıne yumuldu resmen öpüşüyordum elını şeyime götürdü üsten okşuyordu benım üstümde bişi yoktu bi boxer vardı elını boxerın içine attı ben korkuyorum ama karşı koymaıyorum sonra üstüne cıkardı ve benımkını yalamaya başladı 12-13 cm cok büyük olmayan şeyimi yalamaya başadı bırden boşaldım hepsini yuttu sonra bana sıra sende dedı tamam dedım üsütndekılerı cıkardı ve yattı bende yalamaya başaladım ilk defa am yalıcaktım acemıce başladım kafamı bastırark evet evet dıyorudu bıden boşaldı biraz yuttum ama gerısı kaçtı neyse sonra yıne yalamaya başladım bana sok artık dedı tamam dedım doladı ve kendı elıyle benımkını amına yerleştırı yavaş yavaş gıdgel sonuçu cıglıklar atıyodu daha hızlı feln dıyodu sonuna kadar bastırıyodum ve bırden boşadım ohh dedı sıcacık dedı sonra bana götümden sıkmek istermısın dedı tamam dedı benı sırt üstü yataga yattım ve şeyime oturdu sıcacıktı hemen gırdı erkek arkadaşıyla seviştigi bellıydı sonra her pozusyonda sıkıştık duşa gırdık duşta göten sıktım ve yattık sabah kaltım gıddım fırsat buldukça sevişiyoruz eger sıkılmek isteyen varasa mail adresını bıraksın ..

Leave a Reply

