Evli Kadının İntikamı

4 Mar

Yaptığımız iş gereği gizliliği prensip edinmemiz gerekiyor…
Evli kadınların eşlerini takip ettirdiği bir özel dedektiflik bürosunda görevliyim.Bu yüzden isimler sahte olaylar gerçektir…
Geçtiğimiz yazın bir sabah büro şefi beni çağırdı.Masasında her sabah olduğu gibi orta şekerli kahvesini içiyor ve sigarasını tütürüyordu. 30 yaşlarında, zengin bir kadının kocasının kırdığı cevizleri ispatlayan fotograf ve mümkünse camera çekimlerine ihtiyaç vardı…Kadının fotografı yada ismini sormama bile izin vermeden,kocasının iş adresini ve telefonunu verip adamın peşine gönderildim.Kadın kesenin ağzını açmış olmalı idi…
Cengiz Bey oto kuaförü ve halı yıkayan bir yeri vardı. Önce arabamla Cengiz Beyin yerini gözleyebileceğim gözden uzak bir köşeye konuşlandım. Sonra izlemeye başladım. Öğlen olmuştu, şüpheli bir durum yoktu…kırmızı lüks bir arabayla gelen güzel kadın kapıya çıkan Cengiz Beyi gelip alana dek. Araç süratle geldi ve adeta Cengiz Beyi kaptığı gibi gitti. Hemen peşine düştüm ancak oldulça hızlı gidiyordu.Derken lüks bir köfteciye girdiler, bende peşlerinden…
Yolda plaka kontrolü için bürodaki Ayşe Hanım ı aramıştım. Park yerine girip, uygun bir masaya geçtim. Oldukça samimilerdi???
Derken köfteler geldi, Cengiz bey kalkıp lavaboya gitti. Birden arabadaki kadını oturduğu yerde gözden kayıpettim…Neredeydi bu kadın? Cep telime gelen mesajımı okuduğum esnada, karşımda bir karartı belirmişti. Garsondu sanırım, kafamı kaldırıp, her hücremin titrediği o anı yaşadım. :-Hoşgeldiniz …
Aradığım hatun karşımdaydı.:-Teşekkür ederim.
:-Buraya ilk gelişniz mi?
:-Bir yabancıyı seçecek kadar sık geliyor olmalısınız?
:-Evet, burası benim… Demezmi?
Akabinde Cengiz bey oturdukları masaya gelince, onu gözüyle takip edip.benim masadaki peçeteye tel numarasını yazıp kalkttı. O tatlı gülümsemesiyle beni bağlamıştı, bir anda…
Gelen mesajdaki plakanın kayıtlı olduğu isim ile Cengiz beyin soyisimleri tutuyor du. Biraz düşünüp, yazdığı numaraya mesaj attım:-İsmini söylesen bari?
Cevap:-Aynur …Aynur Hanım , Cengiz Beyin kızkardeşiydi…

Cengiz Bey bir saat kadar oturduktan sonra ayrıldı…Ben oturmaya devam ettim.Aynur la birazdaha yakınlaştık, ailesel bilgiler herzaman işe yaramıştır…Akşama sözleşip ayrıldım oradan.

Akşam: kırmızı elbisesi , beyaz çantası ve fildişi üzerine inci işlemeli tokası ile kuğu gibiydi…
Saat yarım gibi Aynur un evindeydik. Önce girmek istemedim , sonra da alkolün etkisiyle Aynur un güzelliği ikna olmam için yetti…

İçeri girer girmez öpmek için hamle yaptım.Gözümün içine bakarak:
-Acele etme dedi…

Leave a Reply

