harikaydı!!

12 Mar

mrb ben selim 23 yaşında 1.80 boyunda esmer yakışıklı bir gencim. ve size başımdan geçen bir hikayeyi anlatmak istiyorum. aslında anlatıp anlatmamak arasında çok gidip geldim ama bu anları anlatmazsam haksızlık ederim diye düşündüm: olay kocaelide meydana geldi. gölcük depreminde prefabrik konutlarda kalıyorduk ve karşı prefabrikte çok güzel bi komşu kızı vardı adı ece. ecenin mükemmel bir fiziği ve harika göğüsleri vardı herkes deprem şokunu yaşarken ben her gece ecenin hayaliyle sabahları kamyon deviriyordum. günlerden birgün evdekiler köye gittiklerinde ev bana kalmıştı ve bende ps oynarken birden kapı çaldı açtığımda karşımdakinin ece olduğunu gördüm bu arada ece o zaman 21yaşında. efendim ece dedim selim bizde kimse yokta duş almam gerekiyor aksilik evde sular akmıyo sizin duşu kullanabilirmiyim dedi. bende tabiki ne demek komşuluk öldümü dedim. içeri girdiğinde evde kimse yokmu dedi? bende durumu izah ederek yok köye gittiler ama sen rahatsız olma istersen bende çıkabilirim dedim birden bakışları değişti yok yok olurmu olmamaları daha iyi dedi. ben şaşırmıştım! nasıl yani dedim? şimdi bu evde başbaşayız yani ölemi dedi bende evet dedim selim sen çok hoş bi çocuksun falan diyince ben köfteyi çaktım: ece açık konuş birlikte olmakmı istiyorsun dedim o da bi acayipsin selim sik beni kuduruyorum dememimi bekliyorsun dedi bak ece ben aylardır seni düşünerek 31çekiyorum sikersem fena olur dedim daha fazla istedi sanırım dudaklarını ısırmaya başladı demek sende beni istiyorsun öylemi dedi selim çok fena yanıyorum söndür ateşimi diyince iş işten geçmiş günah benden gitmişti! kızmısın dedim hayır demesi benim bayramım oldu. dudaklarına yapıştım sakin ama ateşli bir şekilde öpmekle yalamak hatta yemek arasında öpüyor vücudunu hafiften okşuyordum bu yavaşlık onu daha çok azdırmış olmalıki birden dudağını dudağımdan çekti gözlerime baktı derin ve hızlı nefesler alır bi şekilde birden önüme eğildi ve eşofmanımdan 20cmlik tabi inik halde değil : yarrağımı çıkararak yalamaya emmeye başladı gayet profesyonel bir şekilde vakumluyordu bir posta ağzına boşaldıktan sonra sırt üstü yatırdım bacaklarının arasına geçtim ve bir bacağını omzuma koyarak amına girmeye başladım gözleri dönüyor kısık kısık inliyordu zevkten konuşacak dermanı kalmamış belliydi yaklaşık 10dklık pompalamanın ardından ikimiz birden titreye titreye boşaldık! yalnızken o bana kocacım ben ona karıcım diyorum: ve bir karı koca gibi her ev boşaldığında bir güzel sikiyorum: bende fantazi bitmez! bu fantazilerimi paylaşmak isteyen vericilere

Leave a Reply

