Topuklunun şehveti

12 Mar

yine bi yaz stajı dönemi gelmişti. hiç canım istemese de staj yapmak zorundaydım. firmanın adını vermiycem. İlk gün çok sıkıcıydı, bütün stajyerlerin dağıtımları yapılıyordu. nihayet akşama doğru sıra bana da geldi de bölümüme gidebildim. Çalışanlarla tanıştım, mühendisler, sekreter falan… ve ilk gün gördüm İlkeyi. aman allahım, o ne kalçalardı öyle. hayalindeki kalçayı tanımla deseler, aynen onun kalçasını söylerdim, ne kadar da şekilliydi. bir de topuklu ayakkabılarıyla bir yürüyüşü var ki, beni acayip tahrik ediyordu. ayakkabılarından her “pat pat” sesi geldiğinde, sikim hafiften kalkıyordu. o zaman kafaya koymuştum, staj yapacağım bu 20 gün içerisinde ne yapıp, edip o kalçaların tadına bakacak, arasına girecek ve o götü sikecektim.

stajın ikinci günü biraz kaynaştık İlkeyle. o da benim üniversiteden mezunmuş, 2 yıl olmuş mezun olalı. okuldan, hocalardan, işten falan konuşmaya başladık. benim gözüm hep onun kalçalarındaydı. “bi şey lazım olursa hiç çekinmeden söyle” dedi, tabii ki söyleyecektim ama önce ortamı ayarlamak gerekiyordu. her yürüyüşünde inanılmaz tahrik oluyordum, hem kalçaları hem de topuklu ayakkabı sesi. oturduğumuz masalar biraz uzaktı ama ayakkabı sesinden, yanımdan geçeceğini anlıyor ve hemen götünü daha iyi görebilmek için pozisyonumu alıyordum. printer da benim masamda olduğu için sık sık geliyordu yanıma. o her geldiğinde sikim kalkmış oluyordu ve bunu fark etmesi için koltuğa iyice yaslanarak oturuyordum.

Üçüncü gün, onun bildiği bi programla uğraşıyordum bilgisayarda ve yardımını istedim. neredeyse bütün gün beraber çalıştık. o gün içerisinde tam 3 defa tuvalete gidip otuzbir çektim.

günler böyle geçiyordu, o her yanımdan geçtiğinde topuklu ayakkabılarıyla ve güzel götüyle beni azdırıyordu, bense onu sikmeyi hayal ederek yaptığım işten bi şey anlamıyordum.

İki hafta geçmişti. bir gün öğle arasında ben yemeğimi erken bitirip çalışmaya dönmüştüm. kimse yoktu. tam konsantre olmuşken yine o topuklu ayakkabının “pat pat” seslerini duydum, sikim kabarmaya başladı. İlke yanıma geldi, nasıl gidiyor diye sordu, iyi gittiğini söyledim ve kendi masasına geçti. konsantrasyon filan kalmamıştı bende, onun götünü düşünmeye başlamıştım yine. bir kaç defa printer dan çıktı almak için yanıma geldi, çok sık çıktı aldığını söyledim ve gülümsedi. bir kez daha geldi ve “beni mi düşünüyorsun” diye sordu. başımdan kaynar sular boşalır gibi oldu ve anlamamış gibi yaparak “efendim?” dedim. gözleriyle sikimi işaret etti. gerçekten sikim iyice kalkmış, neredeyse pantolondan fırlayacak duruma gelmişti. o an çok utanmıştım. Özür diledim. yine gülümsedi ve masasına gitti. o gün bi daha yüzüne bakamadım zaten genellikle yüzüne değil götüne bakardım.

ertesi gün yine öğle arası, sadece ikimiz kalmıştık. yanına gittim ve tekrar özür diledim, bir şey demedi. tekrar masama döndüm. ardından printer çalışmaya başladı ve İlke çıktısını almak için yanıma geldi, kağıdı bana verip yürümeye başladı. kağıtta “beni izle” yazıyordu. baktım, bayanlar tuvaletine doğru giriyordu. tam içeri girerken arkasını dönüp göz kırptı. en sonunda hayalim gerçek olmak üzereydi. hemen peşinden tuvalete girdim. kabinlerden birine girmişti, 5 kabin vardı ve hepsinin kapısı hafif aralıktı. Üçüncü denememde onu buldum. kapıyı açtığımda domalmış bi şekilde beni bekliyordu. ve işte o hayalini kurduğum, rüyalarıma giren göt karşımdaydı. hemen kapıyı kilitledim ve kalçalarını avuçladım. hem dolgun dolgundular hem de ellerime müthiş bir his veriyorlardı. artık dayanamayıp sikimi çıkardım ve kalçalarının arasından amına girdim. İnanılmaz bir sıcaklık ve kayganlık hissetmiştim. 5 dakika git-gel yaptıktan sonra tam boşalıcakken sikimi çıkardım ve beline boşaldım. gülümseyerek yüzünü döndü ve eliyle sikimi tuttu. hâlâ döl geliyordu, biraz aldı tadına baktı. tuvalet kağıdıyla sikimi iyice temizledi. henüz kurtulamazsın dedi. hep onu izlediğimi bildiğini, beni bilerek azdırdığını filan söyledi. 3-5 dakikaya sikim tekrar canlanmıştı. sikimi tükrükledi, eliyle iyice tükrüğü yaydırdı ve göt deliğini sikime doğru yaklaştırdı. biraz zorladıktan sonra içine girdim. deliği kapanmak istiyor, sikime müthiş bir baskı yapıyordu. 2 dakika yavaşça git-gel yaptıktan sonra, hızlı hızlı sokup çıkarmaya başladım sikimi. artık alışmıştı götü. müthiş zevke geldim ve bir kaç dakika sonra götünün içine boşaldım. tuvalet kağıtlarıyla o benim sikimi ben de onun götünden akan dölleri temizledik.

Leave a Reply

