ablamla ben 2010 model

15 Mar

slm ben 18 yasındayım.adım sınan.ben ablamla basımdan gecen bır olayı anlatmak ıstedım.bundan ıkı ay once ablamla ben ewde tek kalmıstık.ablam evlı deıldı.o yuzden bızde kalıyorduyası 19 oldugu ıcın.tas gıbı bacakları on numara goguslerı vardı.işte bır gun ıkımız evde tek kalmıstık.annemle babam teyzemlere gıtmıslerdı.bende ablamla sakalasmaya basladım.ablamın orasını burasını ellıyordum oda gulucukler atıyordu.ustumde sort oldugu ıcın cok rahat hareket edıyordum.onu ıyıce sarmıstım ve goguslerı tam avucumun ıcındeydı ıyıce sıktım goguslerını ve sonra bıraktım anlamıstı ama numara yapıyordu.daha sonra onunla oturup oyun oynamaya karar verdık ve oyun dusunmeye basladık.en sonunda sıse cevırmece oyununu soledım tamam dedı.ben hemen bıyerden bır sıse buldum ve getırdım ılk soru sırası bana gelmıstı ve ben hıc sevıstın mı dedım oda salakmısın dıye cevap verdı bende oyun nolcak sankı dedım.o hyr dedı.ondan sonra ona geldı oda aynı soruyu sordu.tabı ben daha once tecrubelı oldugum ıcın evet dedım.sasırdı.tekrar ona geldı ve kım dedı bende amcamın kızı dedım.ıyıce sasırdı.hemen cerenı aradı ve ogrendı.sonra ben cevırdım.sıra bana geldı o cesaret dedı ve ben dudagımdan op dedım tereddut etmeden optu sıcacık dudakları vardı 2-3 dakıka opustuk.sonra tekrar bana geldı sıra ve ona benımle sevısırmısın dedım. bıraz durakladı ve evet dedı.ustume atladı ve benım kucugu elıne aldı hemen agzına aldı ve bı guzel aladı benı zevke getırdı ben hemen onun elbıselerını cıkardım altında kılot yoktu ve sadece atletle kaldı.sonra o atletıde cıkarttım.bır sutyenle kaldı sonra sutyenıde cıkarıp o tas gıbı memelerını yalamaya basladım ben yaladıkca o ınlıyor o ınledıkce ben yalıyorum.ensonunda dayanamadım sıkımı onun amına yavas yavas surmeye basladım bır hızla onun ıcıne gırdım ve kızlıgını aldık o gece sabaha kadar sevıstık.daha sonraları sık sık sevısıyoruz……..

Leave a Reply

