Beraber boşaldık

16 Mar

Merhaba arkadaşlar. Bu siteyi çok beğendim ve bende bir anımı yazmaya karar verdim. Yaklaşık 17 yaşlarında idim. Ben kız arkadaşımın evine sık gidersim. Babası benim babamın çok yakın arkadaşıydı. Beni çok severdi. Sık sık kendi evine çağırırdı. çünkü erkek bir

oğlu yoktu. Bir iş adamı olduğu için pek eve gelmezdi. Benden 2 yaş büyük bir kızı vardı. çok güzel etine dolgun büyük güğüslü bir kızdı. Beni her zaman mest etmişti. O günde evde kimse yoktu. Bende geçip oturdum televizyon seyrediyordum.

Ama aklımdan pek iyi şeyler geçmiyor değildi. Bir ara bu kızı bir süre süzdüm. Bunu fark edince anlaşılan hoşuna gitmişti.

Geldi yanıma oturdu. çok dar bir pantolon ve dar bir badi giymişti. Iri göğüsleri ben burdayım diyordu adeta. Badiyi yırtıp

dışarı çıkacaktı. Benden bir sigara istedi. Daha önceleri de isterdi ama bu sefer farklıydı. Bende fırsat bu fırsat deyip sigara

yı uzattım ve bir şartla veririm dedim. Ne diye sorunca .

bende seni bir kere öpeceğim dedim. Tatlı tatlı gülümsedi. Ama

naz yapıyor bana olmaz diyordu. Benim uzun uğraşlarım sonucunda zorla kabul ettirdim. Istekliydi ama naz yapıyordu. Beraber yatak odalarına gittik. Uzun uzun öpüşmeye başlamıştık. Daha önce hiç öpüşmediği her halinden belliydi. öpüşmesini bilmiyordu. Ama ben onu deliler gibi öpüyor diline .

kadar yalıyordum. Benim oğlan taş gibi olmuştu. Elimi o yumuşacık hiç dokunulmamış amına doğru yavaş yavaş indirdim. Korktu ve elimi tuttu. Bende bozuntuya vermeden elini tuttum ve taş gibi olan sikime koydum. Ilk başlar yabancılık çekiyordu. Sonradan alıştı ve okşamaya başladı. Ben yalamadık bir yerini bırakmadım. Sonradan dar pantolonunu zorla çıkardım. Ve tüy bile olmayan amını görünce çıldırdım. Amının dudaklarını ayırıp

içine kadar yaladım. Bu ona öyle bir zevk veriyordu ki yavaş yavaş inleme sesleri geliyordu. Ben patlamak üzereydim. Hadi bakalım sıra sende dedim ve sikimi o küçücük ağzına verdim. öyle bir yaladıki hala unutamıyorum. Ağzına öyle bir boşaldım ki genizine kadar gidip onu öksürtmüştü. Boşaldıktan sonra bir sigara yaktım. Sonrada içine girmeyi düşündüm. Tekrar yalamaya başladım. Bir süre yaladıktan sonra

benimkini tükürükledim. Ama bir sorun vardı. kızlık zarı vardı. Bende arkadan yemeye karar verdim. Onu duvara yasladım ve benimkinin başını hafifçe ittim. Hafif bir çıklık atti. Ama korkacak bişey yoktu. çünkü hem camlar ses yalıtımlı hemde apartmanlarında onlardan başka kimse

oturmuyordu. Biraz daha ittim. Ve sonra kökledim. götü o kadar büyük olmasına rağmen daracıktı. öyle bir çığlık attıki ben bir

an korktum. Hadi ne yapacaksan yap dedi ama bir bağırıyorduki sormayın. Bende ritm tutturdum ve devam ettim ve bir yandanda

iri göğüslerini sıkıyordum. Artık takatim kalmamıştı. Içine bir boşaldım ki o anı unutamam. Ikimizde beraber boşalmıştık. Ve çekyata uzandık. Sikimi

içinden çıkarmak istemiyordum. Bir süre içinde tutum. Sıcacıktı. Sonra son bir kez deyip hala dik olan sikimi çıkardım ve o amını biraz daha yaladım. Sular akmıştı. O suyun tadı hala .

ağzımda. Sonra sikimi amının dudaklarına sürdüm. çok hoşuna gitti. çıkardım

ve sonra birden göt deliğine kökledim. Birdaha çıklık attı o bağırıyordu ve ben zevke geliyordum. öyle bir sokuyordum ki gelen sesler le beraber ikimizde boşaldık. öyle yorulmuştukki. Sonra o gece onlarda kaldım. Bunu da bir daha ki mektupta anlatayım. Bye. .

Leave a Reply

