Komşu kızıyla sex

16 Mar

Slm ben 18 yasında ankden osman size basımda gecen bir olayı anlşatıcagım bir gün evde oturup ders calışıyordum ve kapı caldı baktım karsi komsumun kız eda benden kitap istemeye gelmiş bende buyur gel beraber calısalım dedim ve geldi üstünde okul

elbisesi vardı ve cok güzel bir manitaydı ve masaya .

oyurduk ders calışmaya basladık biraz zaman gectı ve eda bana şikici bakıyordu ve bende ona sordum neden bana böyle bakıyorsun ve bana cvp bı seninle olmak istiyorum dedi ve

dudagıma yapıştı ve bende ona karsılık verdım öpüsürken o beni bende onu soyuyordum ve ikimizde cıplaktık ve ben edanın yarım .

saatte her yerini yalıdım yok sevk alıyordu ve beni yatırdı ve üstüme oturdu ve yavas yavas üstümde zıplıyordu bende dolgun

gögüsleriyle oyunuyordum ve bı posta orada gectim ondan sonra bunu domaltım ve göt deligiyle oyunuyordum ve garıp garıp

sesler cıkarıyodu ve yavas yavas yarragı götüne dogru ve bagrıyodu ve onu dınlemeden icine girdim ve 1 postada orada gıttım bu onunda benimde cok hoşuma gitti ve onlar taşındı ve bu capkınlıklardan yapmak istiyorum ve kızlar sizi beklıyorum

Leave a Reply

