HALAM OGLU BENI SIKTI…

18 Mar

meraba ben azerbaycandan yazoiyorum. adim lale… bir gun halam gile gitmiwdim bakuya. biraz oturduk, kahve filan icdik. halamgil aksama dugune gidecekdiler. enistemle halam dugune gitdikden soram halam oglu hayyamla televizyon seyr edirdik. film issiz adamdi… alper adanin sevisme sahnesi geldikde hayyam sikine eline surtuyordu. ben bunu fark etmisdim. benim ona baktigimi gordukte o kendini toparlayib, kanali degistirdi… daha sonra ben her ikimize cay getirdim. cok komik sohbetler ediyor, adete zamanin nasil gittiyinin farkinda degildik. sonra ben uyumak istedigimi soyleyib yatak odasina gectim. hayyam benim uykum yok dedi sen yat. ben o ki uyumak istiyordum hayyamin odama girdigini hissetdim. ama uykudan ayila bilmedim. cunki ben onunla sikismek istemirdim.onu hep kardesim gibi gormusdum. hayyam bana catarak yorgani ustumden cekdi. ayaklarimi yalamaya basladi.ben uyanib ne yapiyosun, olmaz ben seninle yatamam. o sadece opusek ve sevisek dedi. ben yine israr etdim ki, olmaz. o adete tecavuz edercesine benim dudagimdan yapisdi. ben itdim, o yapisti. sonra memelerimi cikarib emmeye basladi ben cok utaniyordum ama o asla!!! 10 dak yakin memelerimi yaladi. artik bende istemeye baslamisdim sikilmeyi. ilk defaydi memelerimi kimse emiyordu. ben onun sikini elime aldim. cok sertlesmisdi. sonra ona benim gotumu sikermisin dedim. o kabul etmediki amini sikmek istiyorum. ben bakireydim vermek istemedim. ama artik tam zevk halindeydim diye, ayklarimi aralayib hadi sok! dedim. ama biraz yavas acimasin. o sikini kremleyib bana usluca sokmaya basladi. ilk once cok korktum, amimdan kan geliyordu. o amimim icinde ireli geri biraz itdi. sonra cikarip amimi ve onun sildim. daha sonra agzima alip, sikini bir hayli caldim. benim yuzume bosaldi hem de iki kere… o gunden elimize dusdugu ilk firsatda hayyamla sikisiyoruz…

Leave a Reply

