oteldeki yaşlı bayan

18 Mar

slm ben kara 37 yaşında 1.80 boyunda esmer bir seks delisiyim.sizlere hep hayal ettigim hatta yalnızken düşünüpte 31 cektigim bir olayın 1hafta önce gercekleştigini anlatacagım.işim icabı hep il dışına cıkarım haliyle otelde kalıyordum otelde dinlenmek yerine hep otel hizmetcilerini düşünüp 31 cekerdimonlarla beraber olmak icin hep fırsatlar oluştururdum kendime.sabahları otelden gec cıkıp hizmetlileri beklerdim bazen banyoya girip odanın kapısını acık bırakırdım.hatta durmadan resepsiyonu arayıp havlu sabaun isterdim getirenler hep hizmetli bayanlardı havluyla kapıyı acar bazen kapıyı acık bırakıp gelin derdim o an onu düşünüp yaşamak bile benim anlatamayacagım kadar deli ediyoru.bir gün bu hayalime cok yaklaştım yine havlu istedim kapı caldı kapı acık dedim gelin tatlı ve güzel bir bayan bana havlunuzu getırdim beyefendi dedi bende banyodayım bırakırmısınız dedim banyonun kapısı tedirgin bir halle acıldı ben suraya bırakın dedim o an yüzüm falan hep sabunluydu duşa kabinin arasından caktırmadan heycanlı bir sekilde ona bakıyordum ne göreyim tamam hayal ettigim gibi 40 45 yaşlarında esmer bir hatun dahada heycanlanmıştım gözlerim hafif aralıklı bir sekilde duşa kabini actım havluyu alabilirmiyim dedim kafasını cevirdi mahcup bir sesle buyrun dedi gözlerimin kapalı olmasını fırsat bildiginden benim yaragıma baktıgını gördüm o an heycandan ve hayallerime kavuşacagımın verdigi bir hazla beim yaragım kalktı hafiften dudaklarını ısırıp kafasını cevirdigini gördüm havluyu bırakıp gitti akşam oldu onu düşünüp yine 31 cektim ama bu öncekilere benzemiyordu deli bir şekilde boşaldım.sabahı iple cekiyordum yine sabah gec cıktım odadan banyoya girdim banyo kapısı hafif aralıktı odadan sesler gelmeye başladı kimin geldigini bilmeden 31 cekmeye başladım ses cıkarmaya başladım kendimden gecmiş gibi yaragımı sıvazlıyordum banyo aynasından yine dünkü o hatunu gördüm beni izliyordu inannın kalbim duracaktı ben onu gördügümü caktırmıyordum oda benim kara oglana bakıp elini amına götürdügünü gördügümde artık ne olursa olsun dedim ve döndüm beli utangac biriydi o an göz göze geldik kızarmıştı ben ilkez bir kızarıklıgın bir bayana bu kadar yakıştıgını gördüm pardon özür dilerim banyoyu temizleyecektim dedi bende buyrun dedim cıplak ve yargım kalkık bir vaziyette kapıya yöneldim kapıdan gecerken hic istifini bozmadı donmuştu gecerken sürtünerek gectim odanın kapısını kapattım ve banyoya geri geldim artık hayallerime saniyelr kalmıştı ne olursa olsun dedim ve arkadan beline sarıldım benim sarılmamla hatun o müthiş götünü sikime iyce dayadı ellerim le dolgun gögüslerini sıktım boynunu öpmeye başladım bir elimlede etegini kaldırıp kalcalarını sıkmaya başladım kadın delirmişti dulmuş 5 senedir eli merkek eline deymemmiş nasıl cevirdim bilmiyorum kilodunu cıkarıp lavaboya oturttum gögüslerini yaladıkca titriyordu amaına dogru indim bir dil attım titreyerek boşaldı o güzelim amcı daha bir dil darbesi almammış bunu sadece yarırıp sikmiş kocası neyse cıldırmıştı hatun egildi ve benim kara oglanı agzına aldı dakkalarca yaladı ben de hayallerimin gercege dönüştügü an heycanıyla dayanamadım agzına batladım hatun hepsini yuttu ben sadece bayanlar ekleye bilir eseses69@hotmail.combenim kara oglan hala dimdikti kaldırdım ters cevirdim ve götünü yalamaya başladım yapma diye inliyordu ama zevkte alıyordu götünü agzıma dogru bastırıyo benim kara oglanı agzına verdim ıslattı sonra daha önce yarak girmemiş götünün deliginde kafasını dolştırdım yavaş yavaş götüne sokmaya başladım incitmeden cok dardı siktigim en dar göttü dayanamadım kökledim hepsini aldi ama cok bagırdı 2 3 dakika öyle kaldık yavaş yavaş gidip gelmeye başladım hoşuna gitmeye başladı cok istedigini ama eşinin bir türlü beceremedigini söyledi hem götünü sikiyor hemde gögüslerini sıkıyordum bunun ellerini arkadan tutarak hafif kaldırdım delirdi artık alışmıştı nasıl ponpaladıgımın ben bile farkında degildim seslerimiz yandakileri rahatsız etmiş olmalıki telefon caldı sesiz olun ikazı aldım ama beni tanıdıklarından fazlada üstelemediler ben o güzel götü sikmeye devam ettim ikimizde cıldırmıştık ben hayallerime o da senelerdir siktirmek istedigi fakat siktiremedigi götünün sikilmesi ni yaşıyorduk dudaklarına yapıştım arkadan yarım saat olmuştu ter kan icinde cıglıklarla boşaldım yaragımı cıkrdım ve agzına alarak beni rahatlattı ben bu denli zevke gelmemmiştim sonra beni yıkadı.bir daha sikermisin dedi geldiginde evet dedim şimdi otele gidecegim bu hafta sonu.

Leave a Reply

