gizli antlaşma

20 Mar

benim adım nesibe, siyah saçlı kahverengi gözlü, açık tenli, 38 yaşında evli bir bayanım. İsmini vermek istemediğim özel bir şirkette, temizlik işşinde çalışıyorum.
geçen ay herkesin kulagına işten çıkarılma dedikoduları geldi, kocama da söyledim, kötü habere hazırlıklı olalım diye. haberin çıkmasından yaklaşık on gün sonra personel müdürü beni çağırdı. eyvah dedim, ofisine gittim, yolun sonuna geldiğimi biliyordum. ofisten çıktıktan sonra cepten kocamı arayıp kötü haberi veriyim bari dedim.masasında dosyam vardı, durumu bildiğini haberim olup olmadıgı söyledi. bir şey diyemedim.
benim yerime başka bir kişiyi de çıkartabileceğini söyledi. bunu yapabilirim,bunu yapmam mı ister misin dedi. bunu neden yapacagını sordugumda.
“sence neden” dedi. ondan bir beş dakka düşünmem için süre istedim.
beş dakika sonra odasına geri geldiğinde, yüzüne bakamıyordum, utancımdan personel müdürünün o da bu durumu anladı. pişkin pişkin, üzerinde ayakkabıların, naylon çorap ve sutyenin kalsın sadece dedi. soyunmadan öncede kapıyı kilitlememi istedi. dediklerini yaptım. evrak dolabından viski şişesinden, viski bardağına üçte bir oranda viski koymamı istedi. viskisi idrardan beter kokuyordu. masanın önünde ki koltuklardan birine oturmamı söyledi. elinde bardakla geldi, ben çaresiz pantolonla külodunu indirdim.
“okşa, yala ve hepsini ağzına lacak şekilde em” dedi.
kıvır kıvır kahverengi etekaltı kılları vardı.dilimle yalarken midem kasılıp duruyordu. ancak baş kısmını emebiliyordum, midem bu kadarını kaldırıyordu. personel müdürü acımadan sertleşmiş uzamış aletinin hepsini agzıma soktu.
ağzımdan çıkardıgında, üzerinde naylonn çorabınla ayakkabıların kalsın tek dedi, dediğini yaptım. masaya domalarak iyicene sıkı sıkı tutunmamı istedi. benim kalçam ve organım kabak gibi dışarı çıktı.ağzımla ıslak kaygan hale getirdiğim, aletini bacaklarımın arasına soktu, bütün vücudum huylandı ve kasıldı. baş kısmı organıma dayandıgında çok utanmıştım, ağlamaklı oldum.
baş kısmı içime girdiğinde o hissetmedi ama kaç kez öğürdüğümü hatırlamıyorum. sertliği içimde ilerledikçe, inliyordum.
hepsini içime aldıgımda kocamınkinden az daha kalın ve uzun oluşu beni iyicene utandırdı. hafif zorlaması o sertliğin beni hoşuma gidiyordu ama kendimi kastıgım için rahat girip çıkamıyordu.
bir eliyle acımasizca, saçlarımı tuttu canım çok yandı, biğer elinin parmaklarıyla kalçama öyle soktu ki, tırnakları battı kaba etlerime. o can acısından dikkatim dagıldı ve o sırada rahat gidip gelmeye başladı. hem acı ve hem zevk alıyordum, iki dakika sonra daha da gevşeyip iyicene ıslanmıştım.
o girip çıktıkça ben daha da zevk aldım, gelmek üzereydim ki, beni bir anda havada bıraktı, çekti çıkardı içimden, arka deliğime zorla yerleştirdi. sopa gibi kalın ve uzun aletini almıyordu dar deliğim. tükürük akıtıyordu, deliğime, sonunda zorla deliğime girdi, aletini ittire ittire hepsini soktu.
İki dakika içinde arkama öyle bir boşaldıki arkam deliğimi resmen doldurdu.
onun yüzünden önümde arkamda bacaklarımda her yanım batmıştı.

Leave a Reply

