sonunda bende siktirdim

27 Mar

herkese merhabalar. bende size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum
adım pınar. yaşadığım bu olay 3 sene önce oldu.ozamanlar liseden yeni mezun olmuştum.
erkek arkadaşımla adı ahmet birbirimizi çok seviyorduk.evlenmeye karar verdik fakat ailelerimiz kesinlikle karşı çıktılar.önce eğitimimizi tamamlamamızı istiyorlardı.
bizde birdaha hiç ayrılmayalım diye ilişkiye girmiştik.
ahmetle ilişkimiz hep aynıydı.ben yatağa uzanır bacaklarımı iki yana ayırır ahmetin sikini içime alırdım.benim için muhteşem bir zevkti.
nihayet össyi kazanmış istanbulda bi okula yerleşmiştim. ahmetle ayrılacağım için çok üzgündüm.ama ailem kesinlikle okumamı istiyordu.
İstanbulda ablam vardı. turizm otelcilik okulunu bitirdikten sonra orada çalışmaya başlamıştı.
ailem ablanın yanında kalırsın birbirinize gözkulak olursunuz diyorlardı.
nihayet annem ve babamla ablamın evine gitmiştik ama ablam benim bi yurtta kalmamı istiyordu. İşten çok geç geldiği için benimle ilgilenemeyeceğini söleyip duruyordu.
ama annem ve babam kesinlikle karşı çıkmışlardı.
sonuç olarak ablamla aynı evde kalmaya başlamıştık. ablam işten geç geliyor bende sabah erken okula gittiğim için ablamla neredeyse hiç karşılaşmıyorduk. bir ay falan birbirimizi hiç görmeden geçirmiştik.

bir gece biraz rahatsızlanmıştım. boğazım kuruyordu galiba boğazım ağrıyacaktı. uykumdan uyandım ve su içmek için odamdan çıktım.ablamın odasının önünden geçerken içerden garip sesler geldiğini duydum.kapıya doğru yanaştım aralıktan içeri baktım ve gördüğüm manzara beni dehşete düşürmüştü. ablam bi çocuğun sikinin üzerinde zıplayıp duruyor ikisinin de ohhhlamaları birbirine karışıyordu. nefes bile almıyordum.zaten kurumuş olan boğazım şimdi büsbütün kurumuştu. ablam çocuğun üzerinden kalktı çok korkup hemen geri çekilmiştim.ama odama dönemiyordum.
sesler gelmeye başlayınca tekrar baktım ablam çocuğun önünde domalmış amını siktiriyordu. okadar çok pozisyon görmüştümki ablamın bu kadar marifetli olabildiğine çok şaşırmıştım.
o gece nasıl uyudum bilemiyorum. bütün gece amımı parmaklamış durmuştum.ertesi gece uyku tutmamıştı bir türlü.ablamın gelmesini bekliyordum. bi sevgilisi olduğundan hiç bahsetmemişti.demekki benim o evde kalmamı onunla rahat rahat sikeşemeyeceği için istememişti. biraz sonra kapı açıldı aradan biraz zaman geçmesini bekleyip odadan çıktım. ablam yine sevgilisiyle gelmişti. sikini öle bi emiyorduki anlatamam çocuk ablamın başını iyice sikine itekliyordu.sonra yatağa uzanıp bacaklarını ayırdı. Çocuk ablamın ayaklarını omzuna alıp ablamın amına sikini yerleştirdi.ablam bu sefer daha şiddetli ohluyor arada bi canı acıdığı için ahhh diye inliyordu. Çocuk al al diye sikiyordu ablamı. aradan ne kadar geçti bilmiyorum ablamı siken çocuğun dünkü çocuk olmadığını fark ettim.bu düşünce beni dahada çok azdırıyor sikişme isteğim dahada çok kabarıyordu.

ablam eve farklı günlerde 3 farklı çocuk getiriyordu ve her biriyle deli gibi sikişiyordu. oysa ben bi tane bile bulamıyordum.

bir gün saat öğleden sonra 4-5 arasında kapı çaldı.gelen genç bi çocuktu. buyurun dedim beni kapının önünden itekleyip eve girdi. kimsiniz dememe kalmadan sen çınarın kardeşisin dimi diye sordu ben koray dedi. ben evet ama ablam evde yok dedim.
bende evde yok diye geldim zaten dedi.
Şaşırdım. bizi izlerken gördüm seni başkasının odasını izlemek ayıptır hemde senin yaşındakiler için uygun değil dedi. Önce ablama söler diye paniklemiş sonrada sikişmek için bi fırsat olduğunu düşünerek ben o kadar küçük olsam bunlar bu kadar büyük olurmu diyerek göğüslerimi açmıştım. Çünkü memelerim ablamınkinden daha büyüktü.
onların büyük olması senin büyük olduğunu göstermez dedi.
İstersen sana ne kadar büyük olduğumu göstereyim dedim ve yanına giderek kalçalarımı sikine sürtmeye başladım. geri çekilerek bence sen hala küçük bi kızsın dedi. bende sen öle sanıyosun dedim ve yine bedenimi onun bedenine yapıştırdım. beni büyük bi hırsla koltuğa yatırıp öpmeye başladı. daha önce hiç sikiştinmi diye sordu. bende evet dedim.
peki seni sikmemi istiyormusun dedi bende evet dedim.memelerimi açıp uçlarını ısırdı yaladı öptü çok büyük bi zevkti benim için. sonra sikini açıp yalamamı istedi ağzıma aldığımda iğrenç bi şey olduğunu düşünmüştüm. başımı sikine bastırdıkça midem bulanıyor boğulacak gibi oluyordum ama bir türlü beni bırakmıyordu. sonra beni altına alıp sikini amıma dayadı. İstiyormusun diye sordu evet dedim. İstiyormusun evet hepsini istitormusun evvveeeett al al ozaman deyip bi anda sikini amıma gömdü. sonunda istediğim olmuş kendimi siktiriyordum koray inliyor ohhhh harika çok darmış mükemmel diyerek benide azdırıyordu.

Leave a Reply

