kaynımın karısı yeni

14 Apr

selamlar ben izmirden cem size anlatacagım olay gecen sene başımdan geçti nen 2 senelik evliyim ve benim mahmut adında bi kaynım var o ceza evinde cezaevine girerken karısını ve çoçuklarını bana emanet etti bende arasıra onlara gitip ziyaret ederdim yine bir gün onlara gitmiştim kaynım karısının adı selma selma yenge ne yapıyon demeye selma 1,65 boylarında zayıf gögüsleri yuvarlak ve götü güzel bi kadındır neyse konuya gecelim ben kapıdan sorup gidecektim selma yenge bana kafam çok bozuk gel içeri dertleşelim dedi bende içeri girdim ama bazı geceler onu hayal ederek karımı çok siktim içeri girdim o bira içiyordu banada içermisin diye sordu bende içerim dedim ve konu konuyu açtı bizim konumuz sexe kadar geldi sikim fena kalkmıştı ve dayanamayıp sen nasıl dayanıyorsun yenge gençsinde dedim kaç senedir koçan içeride hiç canın istemiyormu dedim ve oda bide bana sor dedi ve ben dayanamayıp dudaklarına yapıştım ilk önce ne yapıyorsun sen dedi ama oda bana kendini itiyordu ben önce amını okşamaya başladım dayanamadı ve bana karşılık vermeye başladı bende onu yavaşca soymaya başladım bi taraftanda amını okşuyordum ve amını yalamaya başlamıştım bile oda bi yandan sikimi okşuyo ve sik beni sabaha kadar diyordu ve bende soyunmuştum ben onun amını yalarken oda sikimi agzına almıştı 69 olmuştuk kısık bi sesle dayanamıyorum sok hadi amıma artık dedi ve bende bu kadar yeter diyip yalayarak gevşettigim ama bi kökledimki çıglık atmaya başladı 10 dakika pompalıdıktan sonra göbegine boşaldım hepsini eliyle temizleyip yaladı bu beni yine tahrik etti ve tekrar öpüşmeye başladık ve bu sefer götten sikecektim ilk önce çok karşı koydu istemiyorum dedi ama ikna ettim ve benim 20 lik çiviyi götüne sokmaya başladım kaçmaya çalıştı ama kortulamadı yarısı girmişti bile ve son bi hamleyle hepsini soktum götüne ve rahat 20 dakika siktim onu ve agzına boşaldım ve sabaha kadar farlı fantezilerde 3 kere daha siktim şimdi fırsat buldukça sikişiyoruz onunla karımdan daha çok sikiyorum selma yengemi

Leave a Reply

