BALDIZIMLA YARIM KALAN HİKAYEMİZ

23 Apr

adim hakan 27 yaŞinda denİzlİde yaŞayan İŞÇİ statÜsÜndeevlİ bİrİyİm Şİmdİ anlatacaklarim tamamİyle gerÇektİr ben bİraz erkan evlendİm karim 25 baldizim 23 yaŞinda ve bodrumda yaŞiyor karimla nİŞanli İken baldizim bana askinti oltuyor ne zaman onlara gİtsem orda burda saĞima soluma Çİmdİk atiyor yanliŞ yapiyosun senİn asil karin olcak benİm deyİp duruyordu bende bİgÜn yİne bÖyle bİ durumda tamam o zaman gece yani a gel doĞrusunu yapalim karim ol ben senİ bİ gÜzel sİkeyİm sende rahatla dedİm hİÇ dÜŞÜnmeden tamam dedİ ve o gece yanima geldİ Üzerİnde yok denİlecek kadar bİ mİnİ etek vardi Öylece yanima yatar yatmaz sessİz sedasiz sevİŞmeye baŞladik bunu sİkmeye kafama koymuŞtum ama kizliĞi bozuk deĞİldİ o gece sadece sevİŞmeyle kaldi neyse bİz evlendİk bu Ünİv. okumak İÇİn buraya yanİ denİzlİye geldİ ve bİzİm yanimizda kaliyordu sÜreklİ yİne askinti olmaya baŞladi ben İse orali olmuyor duyulursas evlİlİĞİmİn bİteceĞİnden korkuyordum en son geÇen hafta eŞİm kÖye gİmİŞtİ koca evde yapa yalniz kalmiŞtik bende eŞİm yok dİye banyoda 31 Çekİyordum meĞer sÜrtÜk baldiz benİ İzlİyormuŞ kapiyi aÇar aÇmaz ben dondum kaldim napiyosun Çik diŞari falan dedİm ama o anda aklimdan onu sİkmekten baŞka bİŞey geÇmİyodu yanima gelİp bİr yandan benİm yaraĞi elleyİp enİŞtem benİm yarim kalan bİ hİkayemİz vardi hatirliyomusun onu tamamlayalim dedİ ve dudaklarima yapiŞti bende artik kendİmİ salip delİ gİbİ ÖpÜŞmeye onu soymaya baŞladim ve ddoĞruca yatak odamiza gÖtÜrdÜm evet ablasini sİktİĞİm yatakta İncecİk mÜkemmel fİzİĞİyle baldizim vardi benİm yarak kisa ama boyuna gÖre Çok kalin Çapi 6 boyu İse 17 santİm baldiza hadİ baŞla dedİm ve yalamaya baŞladi sankİ yaraĞimi koparacak gİbİ hem zorlaniyor hem hepsİnİ sokmaya ÇaliŞiyordu bende amini pkŞuyor tavina getİrİyordum ami vicik vicikti 69 da bİrbİrİmİzİ yaliyorduk artik İÇİne sokmak İstİyorum dedİm herŞeyİmle senİnİm ama kizim dedİ o zaman fazla gİrmem dedİm ve amina sÜrtmeye baŞladim bacaklarini İyİce aÇip kafasini sokup Çikartiyordum ama nasil İnlİyordu caninin yandiĞini bİlİyordum bu yÜzden birakalim İstersen dedİm hayir bu kez asla yarim birakmam deyİnce bende nasil oldunu anlamadim bİr yÜklendİm benİm o koca yarak baldizimin daracik aminda kayboldu Çok kÖtÜ baĞirdi gece gece nerdeyse komŞular uyancak dİye Çok korktum neyse gerİ ÇektİĞİmde yapcak bİŞey yoktu kan gelmİŞ kizliĞi bozulmuŞtu o gece hİÇ birakmadan 3 defa sİktİm ertesİ gÜn pazardi ben evdeydİm ve sabah uyandiĞimda aklima gelen tek Şey baldizmla sİkİŞmektİ ona baktim mutfakta kahvalti hazirliyodu ve yanima ÇaĞirip tekrar yaplim dedİm canim Çok yaniyo yapamam ama farkli Şeyler yapabİlİrİz dİye cevap verdİ anladim benİm baldiz gÖtten sİktİrcektİ bende mesela dİyerek cevap verdİm sneİn yaraĞin Çok bÜyÜk deneyelİm yapabİlİrsem arkamdan gİr dedİ ben mutluluktan uÇuyodum ve hemen tekrar sevİŞmeye baŞladik eŞofmanini Çikardim İÇİnde kİlotu dahİ yoktu o genİŞ kalÇa bembeyaz tÜm gÜzellİĞİyle ÖnÜmde sİkİlmeyİ beklİyodu İlk kez eŞİmİ gÖtÜnden sİktİm ve buna eeŞİmde aliŞti o yÜzden evde kaydirici mevcuttu baldizimin kÜÇÜcÜk gÖt delİĞİnİ yalamaya baŞladim ve parmaĞimla aÇmaya ÇaliŞiyodum bİr gÜzel kaydirici kremle okŞadim ve baldizimin gÖtÜ tamamen sİkİŞ e hazirdi koca yaraĞimida kremledİkten sonra gÖtÜne yaklaŞtirp gezdİrmeye baŞladim dayanamiyorum ne olur sok dİye İnce fisilti geldİ baldizimdam kafasini sokmaya ÇaliŞiyodum ama benİm yarak gİrmİyodu bİr elİmle baldizimin aĞzini kapatip yÜklendİm Çok zorda olsa kafasi gİrmİŞtİ ama baldiz yastiĞi parÇalicakti bİ mÜddet Öylece bekledİm ve yavaŞ yavaŞ gİrİp Çikmaya baŞladim her gİrİŞİmde bİrazdaha derİne sokuyordum ve baldizim artik aliŞmiŞ gÖtÜde İyİce aÇilmiŞti rahatca hepsİnİ sokup Çikartirken 10 12 dakİka sonra bİrlİkte boŞaldik yaraĞimi gÖt Ünden ÇikardiĞimda dÖlle kariŞik kan vardi artik evde 2 karim var ve her firsatta baldizimla gÖtten sİkİŞİyoruz ÇÜnkÜ o Öyle İstİyor İnŞallah balizimin okulu hİÇ bİtmez onu sİkmeyİ oda benİm yaraĞi Çok sevdİ……….

Leave a Reply

