işyerindeki eleman

23 Apr

direk konuya giriyorum arkadaşlar bizim işyerindeki sekreter benim ustamla çıkıyordu 5 6 ay kadar çıktılar ve benim usatamın akserlik zamnı gelmiştii askere gitti acemi birligii bitirdii. usta birligine gitti ve bizim sekreter kızz iyicene azmayaa başladıı usatmadan baska 2 kişiyle daha cıkmaya başladıı bene bunuu elimde bi koz olarak bulundurdumm msn kayıtlarını bilgisayara aldımm konustuklarını hep o işten cıktıktan sonra okumaya başladım.benii çokk azdırıyorduu neler neler konusyorduu.hep onunla bi gun dukkanda yanlızz kalmak istedim vee 1 gün işte yanlızz kaldık elmanları evlerine gönderdik patronda evinee gitti dükknaı beraber kapatıcaktık sekreterlee biraz geç gidelimmi dedim evet dedi oda.anlamıştı sanırım onunla bişeyler yapcagımı. ben ona birazdaha yakınlaşmak için fotograflar cekiyordumm hava kararmak uzereydi.buna ben yavaşcaa ellerimi götüne memsine degdirmey başladımm bu ses çıkarmadıı ben iyicene azdımm.ve ben bunun duduklarına yapıstımm hiç ses çıkarmadıı bi süree öpüstükk eve geç kalıyorum dedi bişey olmaz ben seni arabayla bırakırım dedim.ve ben bunu soymaya başladımustunde heryanı açık bi elbise vardı bide südyeni vardıı vee hemn sevişmeye başladıkk ben bunu masanın üzerinee uzandırdımm.yarragımı tam onun amının üzerine koydum sokayımmı dedim sen bilirsin deyince dayanamadım bir anda soktum okdadr cok bagrıdıki biri duyacak diye bir an korktum ve baktım kan oldu yarragımın ucuu anlasılan bakirelik gitti elden sürekli soktukca oo ahlıyorduu 2 dk git gel yaptıktann sonraa iyicene doldumm bi andaa fıskırdımmm yarısı amına girdii ama ne fayda artık iş iştenn geçmiştii cocuk olcagı süphesi girdi içimizee herneyse dedik.sonra hemen toparlandık ve ben onu eve bıraktım. artık vakit buldukca yapmaya başladık.

Leave a Reply

