tahriş edici bir cumartesi günü

23 Apr

bn bursadan levent bu hikayem bir cumartesi günü gerçekleşti ama ne cumartesiydi be gttm sevigilimi okuldan aldım gittik parka sevgilim dedi bana bni sevmiosun sevseydin bişi yapardın bnde dünden razıyım tbi hmn dudaklarına yapıştım seviglimlen nerdeyse 10 dk öle kaldık seviglim dedi bumu snn sevgin dedi bnde hayır dedim tabikide gel bak nasıl bi sevgim var ddm sevgilimi götürdüm eve hmn kapıyı kiltledim sevigilime ddm geç bnm odama bn geliorum açtı kapıyı girdi içeriye sevgilim ardından bnde geldim seviglim dedi ne yapmaya geldik buraya dedi bnde bişi anlaıcam sana dedim daha sözümü bitirirbitirmez sikimi çıkarttım aaa…… napıosun dedi bnmle evlenmn için seni sikicem ddm oda hyr öle bişi olmuyacak dedi ama nafile bn yoldan çıkmıştım ilk baş soyundum onuda soydum zorla olsada 31 çekmeye başladım oda mastürbasyon yapıodu bn çabuk boşalan insanım ama 31 çektiğimde hmn boşalmadım bnde hayret ettm.seviglimn ağzına yarağımı verdim.sevgilim dedi bunu bn nasıl içime alıcam bn dedim korkma sen bn aldırttırırım.yaladıktan sonra bnm sikim gerçekten tutulcak gibi olmadı ilk baş götüne sokmaya çaılştım ama nerde okadar büyüdü ki nerde giricek mutfağa girdim hıyar aldım dedim bu genişletir biraz.gttm sevgilimn yanına hıyarı soktum götüne biraz açıldı.kafasını soktum o kadar çok zevke geldiki o kadar tahmn etmemiştim.onun zevke gelmesi bni dha çk tahriş ediodu.ilk baş o boşaldı sonrada bn.artık evliyiz isterse evlenmesin hikayeme okuduğunuz için teşekkür ederim.

Leave a Reply

