Türkçe Öğretmeni *

23 Apr

ben İzmirden bir gencim 14 yaşındayım.bazı okurlar bu tip şeyler için yaşımın uygun olmadığını düşünebilirler ama ben tam tersi çok uygun olduğunu düşünüyorum.ben söylediğim gibi 14 yaşındayım ve bu yaşın vermiş olduğu azgınlıkla herşeye yapabiliyor insan.
hikayeme başlıyayım.okulumuza yeni bir türkçe öğretmeni gelmişti.daha ilk öğretmenlik yılıydı bizim okulumuzda ve daha önce hiç öğretmewnlik yapmamıştı o yüzden o acemiliyin verdiği etki ile çok taviz veriyordu.bir gün son 2 dersimiz türkçeidi.Öğretmen dolaşarak ders anlatıyordu.sınıfta dikkatlice dersi dinliyordu.ben çöp atma bahanesi ile ayğa kalktım ve masasından bir kağıt aldım ve onu sakladım.daha sonra okul bitti ve çıktık ben yavaş yavaş oyalanarak toparlandım öğretmende çoktan çıkmıştı.taktiğim şuydu onu takip edip evine gidip kağıt düşmüştü getirdim olacaktı.evininde tam yerini bilmiyordum ama yakın olduğunu biliyordum okulumuza.okuldan çıktı uzaktan takip ettim günde 6 ders görüyoruz 3-4 derslerimizde beden di çok yorulmuştuk koşamazdım bu yuzdende eve getirdim diyede mazeretim vardı.apartmana girdi bekledim ve biraz zaman geçti.daha sonra kapıyı çaldım.megafondan kim o dedi öğretmende beni iyi tanırdı.kendimi tanıttım.gel dedi.Çıktım yukarı öğretmen kapıdaydı tam da soyunacakmış birden kapıyı çalınca yarı çıplak kalmış olacak ki bir havlu üzerindeydi kapıyı açtı.
-Öğretmenim kağıdınız düşmüştü koşamadım yoruldum ancak geldim.buyrun kağıdınız.
-teşekkür ederim.gel içeri istersen.
normalde birisi bu daveti kibarca karşılayıp hayır deyip gitmeliydi.Öğretmende benim böyle diyeceyimi düşünüp bu teklifi sunmuştu.bende onun düşüncesinin aksine tamam deyip içeriye girdim.
-salonda otur ben giyinip geliyorum.
-tamam , öğretmenim.
ben öğretmenin gitmesinin ardından hemen koşdum ve kapıdan izledim.odada soyunuyordu.soyunduğu yerin karşısında bir ayna vardı ve baktığında beni görebilirdi ama ben bakmaya devam ettim.aynadan yarı çıplak göğüslerini görüyordum.arkadanda o güzel götünü.hemen yarrağımı çıkarttım ve asılmaya başladım.Öğretmen görecekti ama umrumda değildi.kapıyı açtım.asılmaya devam ettim ve öğretmen gördü.
-napıyorsun orda?
-Çok güzelsiniz. deyip üzerine atladım.
karşı koydu başaramadı.bağırdı kimse duymadı ve onu bir çelme hareketi ile yere serdim.ağzına bant yapıştırdım ve südyenini çıkartım külodunuda.amına hemen girdim birden bağırdı yapma dedeiği çok belliydi ama devam ettim sonradan zevk almaya başladı ve bende anladım bunu.bantı çıkarttım.serbest bıraktım.hemen yalamaya başladı çok azdırmıştım onu belliydi sonra 2 3 saat sikişdik.sonra olanlardan pişman olmuştu ağlıyordu.bende bu sırada cep telefonumu bir köşeye koyup kaydetmiştim.bunu da gösterdim daha çok ağladı.sonra sürekli şantaj yapıp sikiyorum ama oda istiyor ve zevk alıyor.

Leave a Reply

