yiğenimle birlikte

23 Apr

ben 33 yaşında sarı şaçlı mavi gözlü beyaz tenli ince fizikli bir kadınım bir gün yiğenim bize geldi ben temizlik yapıyordum yiğenim benimle çok şakalaşırdı ben kısa etek üstümde ip askılı tshirt vardı yeri silerken götüme vurdu yapma elin çok acıtıyor dedim oda bidaha vurdu ben ah dedim o bida vurdu ben yine ah dedim yapma diyordum ama sikişmek istiyordum.ben yoruldum banyoya girdim yiğenimde çay yapıyordu.ben banyodan çıkınca odaya çağırdım ve sütyeni ballaması için yardım istedim birden bornozu çıkardım gögüsüm ve amım meydandaydı sütyeni bağla dedim o bana bakmaktan duymamıştı ne oldu çok mu hoşuna gitti dedim evet dedi.üstümü giyindim ve salona geçtik ben onu azdırmak için hiç kız arkadaşın oldumu dedim oda oldu şimdi ayrıldınız mı dedim oda evet dedi niye diye sordugumda onunla birlikte olmak için zorladım sonra dövüşüp ayrıldık dedi bende çok mu istiyorsun biryle olmak diye sordum oda evet dedi ve gel yanıma öp beni dedim oda olmaz dedi ama bi yapıştı ve üstümü çıkardı amıma yavaşça soktu ve ben çığlık çılığa kaldım.2 kere boşaldı sonra götüme soktu ben kocamdan boşanalı 2 sene oluyordu yiğeniminde annesi babası köye yerleşti yiğenim kendi evlerinde kalıyordu artık beraber yaşıyoruz her gün sikişiyoruz birlikte uyuyoruz bir keresindede hamile kalmıştım ama aldırdım.herkezin yaşamsını isterim bu zevki

Leave a Reply

