Ellerim mememeleri ile karnı, kasıkları arasında gidip geliyordu sürekli

24 Apr

Tekrar bornozu üstüne örttü. Kollarımla sardım. Başını sağa yukarı çevirerek ağzını uzattı. Derin derin öpüştük. Ağzıma giren kuş gibiydi. İkimizinde dudakları birbirimizin ağzına girip çıkıyor, emiliyordu. Dillerimizle birbirimizin ağzının içini, dil altını, yanak içlerini yaladık. Bunları yaparken ben yutkunmaya vakit bulamadım için tükrüğüm doğrudan Nimet’in ağzına akıyordu.

Birden kollarımı çözerek bornozu açtı. Bacaklarının arasında kafası görünen organıma baktı. 

“Ne büyük bu be? ” dedi, başını okşayarak. “Çok güzel” Yanıt vermek yerine iki elimle ince bedenini sararak küçük memelerini avuçladım. Ensesini yaladım. Ürperdi. “Yicem onu ben yicem ama ayrılamıyorum senden”

“Ayrılma ki, iyiyiz böyle”

“Çok mutlu ettin beni, sen, yicem bu siki, içecem sularını, ama sonra, rahat mısın sen böyle?”

“İyiyim kefine bak” dedim

“Zevk veriyo muyum sana, bak doğru söyle ama? ”

“Evet tatlım, baksana şu halime be”

“Ama sen bana daha çok zevk verdin, daha da vereceksin hem..Oysa beni sikemiceksin bile hem de”

Ellerim mememeleri ile karnı, kasıkları arasında gidip geliyordu sürekli. Kemikli ellerini ellerimin üstüne koydu. Karnını ve kasıklarını masaj yaparken özellikle elimi bastırdı. Ablasının da en sevdiği şeydi bu.

Leave a Reply

