Küçük ama belirgin memelerine düz karnına gözüm kaydı ister istemez

24 Apr

Biraz bekledim, viskimi bitirip yerimden kalkıp mutfağa yürüdüm.  Bornozla kalmıştım gene.  İlerde, koridorun sonunda banyo kapısı açıktı, gerçekten. Rahatsız olmasın diye içeriye yatak odama gitmedim. Yatak odası tam banyonun karşısındaydı çünkü.  Tuvaletin sifon sesi geldi. Sonra banyo musluğunun sesini duydum. Paketinde mutfak tezgahında bekleyen 2 koca  tavuk butunu  paketten çıkarıp elektrikli fırına dizdim. Çalıştırdım. Bir yandan da kulağım banyodan gelen su sesinde.  Çabucak banyodan çıksa iyi olacaktı çünkü çok sıkışmıştım. Bu da iyi olmuştu çünkü organım çişin baskısı ile küçülmüştü tekrar.  İçimden gidip ne yaptığına bakmak geldi. Acaba kızar mıydı bornozu çıkarıp yanına küvete girsem derken, sesini duydum.  Banyodan akan suyun sesi kesildi

” Bi dakka gelir misiiiiiiiin?”  Diye seslendiğini duydum

 Şaşkınlık içinde yürüdüm banyoya ters bi şey mi oldu diye.    ” Havlular dolapta kızıım” diye  kapının ağzından seslendim. ” Gel içeri bi yaaa!” diye söylenince merakla açık kapıdan içeri girdim. Sıcak, buharlı hava bir anda yüzüme çarptı.  Viski de etkisini iyice göstermeye başlamıştı. Nimet küvetin içinde ıslak ve çırılçıplak oturuyordu.  Yüzü sıcaktan kızarmış, uzun kestane saçlarını yüzünün iki yanından omuzlarına göğsüne iniyordu. Saçları ıslanmamıştı. Kız çocuğu gibiydi. Küçük ama belirgin memelerine  düz karnına gözüm kaydı ister istemez. ” Ne oldu Nimet?” ” Gel gel” Küvetin kenarına yaklaşım.

 ” Çişin var mı hala?”  deyiverdi gözlerime bakarak. Gülüyorsu.  Artık ip kopmuş tam sarhoş muahbbetine dönmüştü, ya da ben öyle sanıyordum.

” Var tabii çocum, çatlayacam artık, çıkmanı bekliyorum” 

” Gel buraya”  dedi  elini uzatarak ve sol eli ile sağ elimi yakaladı. Sağ eli bir anda bornozun eteğini aralayarak içeri daldı ve organımı yakaladı. Sol elimi bıraktı, bornozun kemerini açtım, önüm tamamen açıldı. Yarı büyümüş organım ortaya çıktı.  Koca gözlerini yüzüme dikti. ” Sen ablamı bununla mı siktin?”  ” Evet, Nimet” dedim yavaşça. Yerinden doğrularak bir hamlede henüz tam büyümemiş organımı ağzına aldı. Her tarafımı ateş bastı bir anda ama felaket de işeme ihtiyacı içindeydim.

Leave a Reply

