Nimet ile oral yoldan devam

24 Apr

elin bir köşede dura dursun, Nimet ile o ilk gecenin sabahından devam edelim.

Öğleye doğru pencereden üstümüze düşen güneş ışığı ile uyandık. Kurt gibi acıkmış durumda idim.  Bitkin ve kurumuş bir ağızla kalktım. Üstümden tren eçmiş gibiydi. İkimizde banyo vs faslını hızla tamamladık. Ben çıplak durumda mutfağa gidip çayı koydum, kahvaltı masasını hazırlamaya başladım. Nimet az sonra ardımdan geldi, o da çıplak.

” Ne geceydi, be , parçaladın beni”

” Sen de beni, kaltak”

“Çok acıktım, ben babacık be…” dedi ve salona doğru yürüdü küçük kalçalarını kıvıra kıvıra, gene bir kız çocuğuna bakıyormuşum gibi hissettim kendimi; ama ne kız çocuğu ya!…. Organımın ağrıdığını hissettim birden, dün gece aklıma gelince hücum eden kanla hafif canlanmıştı, ama o kadar işte. Bir hafta kalkmazdı artık, kesin.

Ablası Pelin’le gece sevisşmelerimizi genellikle sabah kahvaltısından sonra  onu altıma alıp eze eze becermem ve kasıklarına boşalmam izlerdi. Ama bu sefer bu hayal olacaktı çünkü iki kere orgazm, çiş banyoları, yiyişmeler vs saatlerce sevişmiştik. Üstelik, Pelin yataktan kalkınca etki vücudu, emilmiş memeleri, iri kalçaları ile ortada salınınca, kahvaltının verdiği enerji ile üstüne atlardım.

Leave a Reply

