Nimet’e ilk sahip oluşum….

24 Apr

Nimet’e ilk sahip oluşumdan sonra Pelin ile görüşemedik, dediği gibi. Annesi de gelmişti ve Pelin geceleri gelemedi. Bana da iyi geldi bu. Gücümü tekrar toplarken, Nimet’le yaşadıklarımın şokunu da sindirdim. Ancak, Nimet’in kuru, çocuk bedeninden sonra Perin’in  iri memeleri, kalçaları,  yatak gibi altıma yatırıp inlemelerini dinleyerek içinde gelip gidişim de aklıma gelmeye başladı tekrar.

Burada elbette, Pelin ve Nimetle olan tüm birleşmeleri anlatacak değilim. Zaten hepsini de anımsamak imkansız. Haftada en az üç kere sevişme ile yıllarca süren birleşmelerin hepsi anımsanamaz. Ama işte bazıları unutulmuyor.

Annelerinin bir kaç günü kalması uzadı, oldu dört gün ve sinirim bozulmaya başladı. Canım Pelin’in etini çok çekiyordu. Pelin’le telefonda kavga ettik bu yüzden. Bu kavgalar bazan öyle şiddetli olurdu ki  bir ay görüşmezdik. 1996 dan ayrıldığımız 2008 yılına kadar bu kavgalar aralıksız devam etti zaten.

4. günün sabahı saat 08:00 gibi cep telefonumun sesiyle uyandım. Nimet fısıl fısıl  kahvaltıya geleceğini söyledi, kapattı. Çalıştığı banka evime 300 metre olduğu için güzel fikir. Yataktan fırladım. Evleri normal yürüme hızı ile en falza 15 dakika idi.  O gün de işim pek yoktu ve yatak keyfi yapnakta idi akılım. Çay suyunu koydum, buzdolabından yumurta falan kahvaltı malzemelerini çıkarıp hazırlığı tamamladım. Diş fırçaladım, elma kemirdim falan derken kapı çalıverdi.   Açtığım kapıdan içeri süzüldü. Ayakkabılar, mont çıktı, oracığa attı montunu. Yanağıma uzanınca eğilerek uzattım, 155 boy var kadında…Boynunu uzatıp öptü. Dudak dudağa öpüşürken zaten ayak parmaklarının üstünde yükselirdi, daha olmazsa sarıldığım gibi kucaklar kaldırırdım, o bacaklarını belime dolarken. Neyse…Üstünde boydan boya önden düğmeli, göğsü gömlek yaka  bir elbise vardı, dizlerin hemen üstünde, dar bi şey. Doğru masaya gitti. Çayları koydum ve yemeye başladık. Bir de iştahlı. Sanırsınız o yemeye fil gibi şişecek, ama yok, işte çocuk bedenli bir şeydi.

Leave a Reply

