o sırada ya beni içine almış durumda üstümde olurdu

24 Apr

1996 ile 2000 arasında olanları daha sonra anlatırım detayı ile. Şimdi aklıma Nimet takıldı. Pelin’in 4 -5 yaş küçük kızkardeşi Nimet…

1996 da Pelin’inle ilk sevişmemizi takiben, Nimet’in, Pelin ile  aramızdaki herşeyi bildiğini çok çabuk anladım. 1996 da Pelin’in evinde 15 gün-gece  aralıksız hemen her gün süren sevişmelerimizde hiç ortada görünmedi. Ben geldiğimde evde olsa bile gece çıktı gitti, veya ben gece, gelmeden önce gitmiş oldu ve sabaha kadar da gelmedi. E sanırım o da gittiği yerde yapmıştır birşeyler. O sıralarda o da 18-19 yaşında idi. 

Neyse bu 1996 -2000 arasını sonra anlatacağım.

2000 yılından sonra Pelin ile  birlikteliğimiz iyice gün yüzüne vurunca  (çünkü bazı geceler artık bende yatıyordu) Nimet’in de bana bakışları, konuşmaları gittikçe değişmeye başladı. Pelin’in bendeki gecelemelerinde  anne ve babasının ev telefonundan Pelin’i aramaları durumunda telefonu Nimet açıyor ve Pelin’in  kız arkadaşı bilmemkimde olduğunu söylüyor, Pelin’i cepten aradıklarında da aynı yalanı Pelin söylüyordu. Veya, Nimet Pelin’in çok yorgun olduğunu, o gece erkenden uyuduğunu söylüyordu.  Oysa, Nimet’de bal gibi biliyordu ki ablası o sırada kan ter içinde benimle sevişmektedir.

Bazan iş için İzmir dışındayken annesi veya babası Pelin’i aradıklarında,  kendi odasında yalnız oturduğunu, TV seyrettiğini söylerdi annesine veya babasına, artık kim aradı ise. Oysa o sırada ya beni içine almış durumda üstümde olurdu, veya o altımda  ve ben içine dalıp çıkar durumda, veya memelerini emerken. Bu durumda benden ayrılır, organımı eline alır okşarken konuşurdu. Ama üstümde olduğu durumlarda, hiç kalkmadı. Hatta bir keresinde 1996 da Pelin üstümdeyken ve  onu güzelce derin derin becerirken, henüz ayrılmadığı o üniversiteli piç aradığında  kalçalarını kıvıra kıvıra o salakla bir iki dakika konuşup savdı başından ve telefonu atıp memelerini ağzıma verdi konuşmamayım diye. Canını yakarak becermiştim o gün…gıkı çıkmadı.

Leave a Reply

