Organım ağzının içinde kayboldu

24 Apr

Nimet’le bu sevişmelerimizden Pelin’in hiç haberi olmadı.

Bundan hiç de pişman olmadım, yani Nimet’e de sahip olmaktan.  Pelin’e karşı duyduğum, o bahsettiğim intikam hissim hiç kaybolmadı zaten 13 yıl boyunca.  Nimet de kendi gönlüyle gelip kendini veriyordu. Kaldı ki ilerleyen tarihlerde Nimet’in düzenlemesiyle (bunu nasıl becerdiğini hiç anlamadım ve merak da etmedim zaten…)  üçümüzün bir araya gelip seviştiği günler de oldu. Ancak, Pelin, Nimet’le  ayrıca seviştiğimizi hiç bilmedi. Öğrense kıyameti koparırdı. Sanki onun özel izniyle ancak üçümüz bir arada iken kardeşini beceriyormuşum gibi bir durum vardı.  

Ancak, Nimet de ablası kadar doyumsuzdu seks konusunda.  Yeri gelmişken,  Nimet’e kendini verdiği ilk geceye ara verip aklıma gelen bir başka şeyi anlatacağım.  Sonra o Aralık gecesine dönerim.

Bir keresinde babasının Manisa’ya gittiğini öğrenince gece görmek için evlerine gittim. Pelin rahatsız olduğu için seks falan söz konusu olmayacaktı. Bi kaç saat oturup eve dönecektim.  Sanki hiç üçümüz sevişmemiş gibi oradan buradan konuşuyorduk. Bir ara çay almaya mutfağa gidince Nimet arkamdan geldi. ” Uff bu Pelin de be!”  Eli önümü okşadı. ” Nasıl da canım istedi yani?” ” Şşşşş” diyerek öpüverdim ve içeri kaçtım tekrar. Pelin banyoyaya girecem ben çok terledim diyerek kalktı ve kayboldu. Biraz sonra banyonun kapısı kapandı ve su sesleri duyuldu. Nimet yanıma oturarak önüme uzandı ve tereddütsüz fermuarımı açtı, elini içeri daldırarak organımı çekip çıkardı ve ağzına aldı.  Nimet naapyosun dur falan demeye kalmadan kazık gibi oldum. Organım ağzının içinde kayboldu

Leave a Reply

