O şimdi Karım ama felaket pişmanım…

26 Apr

Merhaba, Ben Alper… Ankara’da oturuyorum. 23 Yaşında 70kg 1,76 boylarında yakışıklı biriyim… Kurban bayramına iki gün vardı akşam üzeri işten gelmiştim yorgun kanepede uzanmış tv ye bakıyordum..Ben Ankarada oturuyorum kız arkadaşım Ankara dışında oturuyor.Sevgilimden mesaj geldi ablamlar bayramın ikinci günü eniştemle kaynanasına gidecek gelebilirmisin ablamlar anahtarı bana bırakacak kız arkadaşlarımla ablamda kalcaz diye izin alırım evden dedi.Ablasıyla eniştesi şehir dışına çıkacaktı yani, mesajı okuyunca çok sevinmiştim hemen cevap yazdım tabiki gelirim aşkım diye.Bayramın ikinci günü gelmişti ve ben uçağa binip sabah erkenden sevgilimin yanındaydım.Gezdik yemek yedik sinema derken akşam olmuştu ablasının evine gittik.Kanepede uzanmıştık oda benim göğsüme başını koymuş tv ye bakıyorduk meyve suyu kola içiyorduk.Sürekli öpüşüyorduk aklımda sex yapmak vardı ama kız arkadaşım bakireydi ve evliliği düşündüğüm 6 senedir çıktığım kişiydi.Artık öpüşmekten sikim kazık gibi olmuştu ve üzerine uzandım sikimi amının tam ortasına dayadım sürtmeye başladım bir taraftanda boynunu kulak memesini dudaklarını öpüp emiyorum.Sonra üstündeki badiyi sıyırdım göğüslerini yalıyordum sevgilim kendinen iyice geçmişti artık ve üstündeki badiyi sütyeni çıkarttım üst tarafta bişey kalmamıştı göğüslerini ve sırtını her tarafını yaladım. Eşofmanın alt tarafını çıkartmaya hala cesaret edemiyordum sikim amının üstünde sürekli

Leave a Reply

