Şişmanın Tadı Damağımda Kaldı

26 Apr

Merhabalar Sexhikayem.com fanatikleri… Daha öncede hikayelerim yayınlandı ama yinede kendimi tanıtayım. Ben mert. 1.84 m boyunda iri yapılı dikkat çekici ve yakışıklı biriyim. hikayyem iki yıl önce gerçekleşti. O zamanlar hayli meşhur bir chat programı icq ile chat yaparken büyü nickli birisi tarafından davet geldi. sohbet etmeye başladık. memur olduğunu ve canının sıkıldığından bahsetti. sohbet bir hayli ilerledi saygılı bir şekilde tabiki temiz sohbet ediyorduk. onun etkisi ile telefon numaramı istedi verdim telefon çaldı anında açtım ve hayatımda duyduğum en güzel en şuh ses bana merhaba dedi. acayip etkilenmiştim yarım saat daha telefonda konuştuk. Sesi mükemmeldi bu arada benim ses tonumda çok etkileyiciymiş. daha sonra muhabbet günlerce gerek chat gerekse telefonla devam etti. 5 gün sonra ben yemek yemek için buluşma teklif ettim. hiç teklif etmeyeceksin sanmıştım dedi ve hemen kabul etti. öğle yemeği için maltepede bi lokantaya gitmeye karar verdik. onu gazi üniversitesinden almamı istedi.Arabayla gidip onu gördüğümde yıkıldım birden arabaya binerken bile zorlanacak derecede şişmandı. sexte hiç seçici değilim ama bu bana bile fazlaydı sanırım

Leave a Reply

