Ilk defa ormanlikta cok zevkliydi :

13 May

merhaba. ben ersin. 20 yasindayim. bundan yaklasik 2 yil once bir arkadasimla basimdan gecen olayi sizinle paylasmak istiyorum.
arkadasimin adi ahmet. biz bir gun mahallede arkadaslarla sohbet ediyorduk. sinema oyuncularindan konusuyorduk. bazi arkadaslar da onlarin cinsel ozgurluklerinin bizlere gore cok fazla oldugunu soylediler. ve ahmet bu fikri en cok destekleyen oldu. ona gore her kesin cinsel istekleri ola bilir. ve escinsellik tabu olmaktan cikmalidir. tabi ahmet boyle soyleyince arkadaslar fazla abarttigini soylediler :d
ben ise ahmete tamamen katiliyordum. saat 1900 civariydi ve arkadaslar yavas yavas evlerine dagiliyordu. biz ikimiz ahmetle birlikte eve gidiyorduk. ben ahmete aslinda hakli oldugunu soyledim. o da bana escinsellige nasil bir tavrimin oldugunu sordu. ben tum dusunduklerimi soyledim. escinselligin aslinda buyutulecek bir facia olmadigini normal bir sey oldugunu hatta zevkli ola bilecegini soyledim.
ahmet aramiz cok iyiydi ve o bana oglum yoksa sen de mi escinsel sin diye sordu. ben de evet escinsellige merakim var ama daha bir iliskim olmadi dedim.. ahmet biraz dusundu ve denemek ister misin diye sordu. ben de heycanla evet dedim fakat nerede diye sordum.. ahmet yakinliktaki ormanlik yere gide bilecegimizi soyledi. bu saatte orasi karanliktir ve hic kimse olmaz orada dedi.
ahmetin de gizli bir escinsel oldugunu ogrenmis oldum ve ormana dogru ileriledik.. yolda ahmetin de benim gibi bazen salatalik ve.s. gibi seylerle banyoda tatmin oldugunu ogrendim. bu yuzden ilk denememizde bir sorun olacagini sanmadim.. oyle de oldu zaten , hic bir sorunsuz ve cok zevkli :
ormanlik yerin ortalarina dogru ileriledik. artik gozlerden uzak bir yerdeydik. ve etraf karanlikti.hicbir sey gozukmuyordu.
ahmetle ilk once kucaklastik ve bir birimize surtunmege basladik. boylece erekte olmaya basladi daha sonra ben pantalonumu indirdim ve ahmet benim yarragimi agzina aldi. o an icim kipir kipir oldu. basini emmeye basladi, yarragim bir anda daha da buyudu. ve ahmet sakso cekmeye basladi. daha sonra ben ahmete sakso cekmeyi sevmedigimi bildirdim. ve ona sakso yapmadim. daha sonra ahmet de pantalonunu indirdi ve arkasini bana cevirerek birinci sen basla dedi. ben belini kucaklayarak yavas yavas icine girmeye basladim. ocak subat ayiydi ve havalar sogukdu. fakat icine girince yarragimda bir sicaklik hiss ettim. bir defa tam girdikten sonra yavas yavas gidip gelmeye basladim. cok zevk aliyordum. yaklasik 2-3 dakika ahmete girdikten sonra ahmetin de beni sike bilecegini soyledim. seyimi cikardim ve bu sefer ahmet beni becermeye basladi. inanilmaz zevkliydi. yaklasik yarim saat beraber olduk ormanlik arazide ve ikimiz de bosaldik. pantolonlarimizi giydik ve eve donduk. o gunden sonra ahmetle bir kac defa daha beraber oldum. farkli farkli pozisyonlar denedik , ve tum bunlarin hepsi cok zevkli, heyecanli ve eglenceliydi. artik cok iyi arkadasdik ve birlikte yaptiklarimizdan ikimiz de zevk aliyorduk.
fakat ahmetin ailesi gecen sene amerikaya tasindilar. ahmetle ara sira netden gorusuyorum. artik ahmet amerikada turkiyede oldugundan daha rahat..
ben de kendime yeni samimi, iyiniyetli gay arkadas ariyorum. yasi 16-22 arasi olmasini tercih ederim.konusmak icin benim mail ve msn adresimi ekleye bilirsiniz :

Leave a Reply

