ilk ibne oluşum

13 May

slm ben kocaelinden yazıyorum 32 yaşımdayım ve eşcinsel eğilimlerim var ama çevre korkusu ve güvenilirlik korkusundan dolayı geçen haftaya kadar kimseyle birlikte olmadım taki geçen haftaya kadar bundan birkaç ay önce internette biriyle tanıştım adı cegizdi istanbulda oturuyordu ve 46 yaşındaydı uzun süre internette sohbet ettik günlerce haftalarca birbirimizi iyice tanıdık ve ona karşı bi güven duygusu oluştu bende sanırım aşık olmuştum birbirimize telefon numaralarımızı verdik ve sohbetitimizi telefonda devam ettik geçen hafta istanbulda buluşmak için sözleştik ve tam söz verdiğimiz yerde ve saatte buluştuk onu ilk gördüğüm anda birbini uzun zamandır görmeyen sevgililer gibi boynuna sarılıp dudaklarından öpmek istedim ama kalabalık bi alışveriş merkezinde olduğumuz için yapamadım biyere oturup bişeyler içip sohbet ettik iş dönüp dolaşıp sexe gelince yeri olmadığını ama çalıştığı işyerinin deposunu kullanabileceğimizi söyledi doğruca deponun yolunu tuttuk giderkende biraz bira aldık depoya vardığımızda depoda bulunan kanepeye yanyana oturup biralarımızı açtık biralarımızı yudumlarkende sohbet ediyorduk sohbet gittikçe koyulaşıyor biralar ardı ardına boşalıyordu benim gözüm cengizin sikine takıldı okşamak istiyordum elimi uzatıp pantolonunun üzerinden sikini okşamaya başladım fermuarını açıp sikini çıkardım cengizin yarrağı elimdeydi artık yavaşça eğilerek sikinin başına peşpeşe öpücükler kondurdum oda pantolununu ve üzerindekileri çıkartıp bana hadi aşkım sende soyun dedi birkaç dakika sonra ikimizde çırılçıplaktık o kanepede otururken bende siki ağzıma gelecek şekilde kucağına uzandım ve saxo çekmeye başladım ilk defa yarrak yalıyordum ama çok zevkliydi ben saxo çekerken oda götümü okşuyor orta parmağını yavaş yavaş deliğime sokuyordu artık sabısızlanıyor küçük cengizi göt delkiğimde istiyordum kucağından kalkıp domaldım hadi beni karın yap kızlığımı boz aşkım dedim arkama geçip elleriyle götümü iki kenara ayırıp yeni traş edip parlattığım göt deliğimi yalamaya dil darbeleriyle ıslatmaya başladı tanrım eriyip gidecektim nerdeyse deliğime bi tükürük kondurup sikinin kafasını dayadı ve yavaşça sokmaya başladı cengizin dil darbeleriyle iyice ıslanan ve gevşeyen göt deliğim cengizin sikini zorlanmadan aldı köküne kadar girince cengiz hızla pompalamaya başladı iki eliylede belimden kavramış sikiyordu kasıkları götüme çarptıkça benim sikimde rüzgarda sallanan yaprak gibi sallanıyordu daha önce hiç böyle bi zevk yaşamamıştım cengiz beni sırtüstü yatırıp bacaklarımı ayırdı ve tekrar girdi tanrım ilerlemiş yaşına rağmen cengiz harika bi sikiciydi cengiz sikini götümden hiç çıkarmadan beni kucaklayıp kaldırdı kanepeye oturdu elleri kalçalarımda bense kollarımı cengizin boynuna dolamış sikinin üstünde zıplıyordum alışveriş merkezinde yapamadığımı yaptım dudaklarına yapıştım cengizle olan sikişimizden aldığım zevki amcık sikerken almamıştım ona sürekli tıpkı bi orospu gibi ateşli sözler söylüyordum kızlığımı bozdun bu götü ilk sen siktin artık benim kocamsın diyordum cengizde bana hadi orospum küçük ibnem benim diyordu bi süre sonra cengiz boşalacağını söyleyince kucağından inip önünde diz çöktüm iki eliyle başımdan tutup sikini ağzıma soktu ağzımı sikiyordu bu gitgel esnasında büyük bi sarsıntıyla ağzıma boşaldı tüm döllerini israf etmeden yuttum garip bi tadı vardı kendi dölümü defalarca yutmuştum ama cengizin dölünün tadı harikaydı kanepeye yanyana oturup birer sigara yakıp bira açtık biramın bitmesiyle cengizin sikine tekrar yumuldum cengiz bana gülerek noldu doyuramadımmı seni ibne dedi bense kocacım çok iyi siktin beni ama 32 yılın yarrak hasreti var böyle yarrak bulmuşken bi postada bırakırmıyım deyince cengiz tamam öyleyse sen küçük cengizi kaldır bende götüne bi daha koyucam deyince ben kıtlıktan çıkmış gibi yalamaya başladım yarrak kocaman olunca cengi farklı pozisyonlarda tekrar sikmeye başladı ama bu seferde finalde farlılık yapıp göt deliğimin içine boşaldı dölleri sıcacıktı ve içimi ısıttı 15 dakika sonra üzerimizi giyip depodan çıktık bi sonraki hafta sonu için sözleştik tanrı izin verirse bu hafta sonu cengizin yarrağını bi daha yiycem sikinin tadı götümde dölünün tadı ağzımda kaldı hoşçakalın

Leave a Reply

