TEYZEMİN KIZI VE BEN

13 May

slmlar ben samsundan yazıyorum yaşım 25 direk konuya gireyim.benden 2 yaş küçük 23 yaşında olan teyzemin kzı var göğüsler füze gibi bacaklar sütün gibi manyak bi kız istanbula gittiklerinden beri onu düşünerek 31 çekiyorum.neyse bi gün iş icabı istanbula gittim teyzmlere akşam oldu bi baktım çiğdem geldi . göğüsler eskisinden daha dik manyak bişi olmuş neyse biraz konuştuk gece oda olmadığından aynı odada yatmak zorunda kaldık .teyzemler yattı bende çiğdem biraz sohbet edelim dedim eskiden felan konuştuk sonra konu sexse geldi hiç sex yaptın mı dedim sadece masturbasyon yapıyorum dedi. gülüştük çok güzelsin dedim oda sende çok yaşısıklısın dedi bi ara ikimiz göz göze geldik ben hemen dudaklarına yapıştım oradan hemen soydum elimi amına attım yalamaya başladım 10dk yaladım sonra sikimi çıkarıp 18 cm dir. amına kökledim bi baktım kan geldi kızlığı benim oldu . sonra biraz daha öpüşüp yattık
sabah onunla konuşup okulun bittiğinde evleniriz dedim şuan evliyiz şimdi daha iyi daha rahat sikiyorum

Leave a Reply

