yengemin bacaklarına aynayla bakarken

13 May

selam. ben ankaradan erkan. başımdan gençlik yıllarında geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istiyorum.
üniversite yıllarında genelde hafta sonları dayımlarda kalıyordum. yengem her zaman bana çekici ve cazibeli bir kadın olarak görünmüştür. nefis bacakları vardır. anlatacağım bu olayın üzerinden yaklaşık 15 ene geçmesine rağmen hala bana çok seksi gelir.
bir cumartesi sabahıydı. dayım ailesini ziyaret için şehir dışına çıkmıştı.sabah yengemlerin evine geldiğimde evde yalnız olduğunu o an öğrendim. kahvaltı hazırladı, masaya oturduk. Üzerinde pek açık olmayan bir elbise vardı. ama altına kısa bir etek giymişti. aklıma o an küçük bir aynayla bacak arasına ve amına bakabileceğim fikri geldi. içeri gittim ve çantamdan alıp döndüm. masanın altından uzattım. aslında pek birşey görünmüyordu ancak çok heyecan vericiydi. benim bu tavrım onun da dikkatini çekmiş olmalı ki çaktırmadan beni takip etmeye başladı. eteğini hafifçe biraz daha sıyırmıştı.
kahvaltı bitti ve kalktık. ev temizliği yapacağını ve benim yardım edip etmeyeceğimi sordu. kabul ettim. Üzerinde aynı giysiler vardı. bir kovaya su koydu. eline aldığı bir bezle yerleri silmeye başladı. eteğini tamamen sıyırmıştı ve beyaz kilotundan o mükemmel amını tüm güzelliğiyle sergiliyordu. bunun kazara olduğunu düşündüm başlangıçta ama baktımki bacaklarını açtıkça açıyordu. uzun süre izledim. sonra bana “nasıl? İyi görünüyormu?” dedi. İstersem daha yakından görebileceğimi söyledi. kalbim yerinden çıkacak gibiydi.beraber oturma odasında kanepenin üzerine gittik. deli gibi öpüşüyorduk. uzandı ve hadi dedi. daha yakından gör.
o zamana kadar benden büyük bir kadının amını böylesine yalama fırsatı bulmamıştım. dilimi içinde gezdiriyor, ağzımı o harika amından çekemiyordum. am suyunu yyuttukça yutuyordum. o da benim büyümüş yarağımla oynuyordu. hadi gel, birazda ağzıma sik ver dedi.yalamaya başladı. yengemin bu kadar orospu olduğunu tahmin edemezdim. o gün boyunca defalarca sikiştik. banyoda, mutfakta, her yerde. beni perişan etti. bir ara bana “dayın da böyle sikişse ne olurdu sanki?” dedi.
bu olay bir kaç kez tekrar etti. yani bir kaç hafta sonu. dayımın olmadığı zamanlarda.
Şimdi ise aradan uzun zaman geçmesine rağmen yengemi her gördüğümde içim gıdıklanıyor. bazen aile toplantılarında yemek masasında yan yana oturuyoruz. bacaklarını sürtüyor. kimbilir yakalanmadan bir gün belki yine sikişiriz. hadi hayırlısı…

Leave a Reply

