yine orospuluğum tutmuştu

13 May

selam ben almanyada yaşayan türk kızı yasemin 23yaşındayım sarışın ela gözlü 1.75boyunda güzel vucutlü fıstık gibi 1kızım..birgün istanbula geldim ailem orda yaşıyor yazdı bende kısa etek kısa badi topuklu babet giyip dışarı çıktım çok azmıştım günde en az 5 kez mastürübasyon yapıyordum yakışıklı erkek görmeyeli çok olmuştu.otobüse bindm gaziosmanpaşada 1çocuk kestrdım gözüme oda bana bakıyordu.çaktırmadan yanına gittim ve bakış attım kısa süre sonra ayağa kalktı oturun dedı.hayr tşk böyle daha ıyı dedım.çok yakışıklıydı bırden arkama geçti 10dakıka sora değdirmeye başladı vucudunu of deli olcaktm kımse görmesın dıe uzaklaştım ve kaş göz yaptım gel diyrek ındım aşağıya oda geldi.bıze gdıyorz dedım oo çok hızlısın ismim gürkan dedı bnde yasemn dedm ve güldk acaip karizmatıktı yolsa sphpeet ettıkten sora evıme geldk 32yaşnda evliymiş ona ne zamandr seks yapmadğmı ve kndısınden etkılendğimi söledm bnı yatağa attı dudaklarımı ısırmaya bşladı aletı kalkmştı sen bnm karımdanda guzelsın orospu die bağırıodu amımı yala delircem dıyordm hemen parmaklarını soktu amıma deli gbi bağırıordum 10dk yaladı nerdeyse koltuğu ısırıyordum zevkten.sora aletını çıkardı off kocamandı ağzma aldm deli gbi yalıordum sora girrr hadı dıe bağrdm ve içime girdi oda bnde boşaldk süperdi sora hep sikiştik

Leave a Reply

