herşey 1 kilotla başladı

15 May

herse selamlar önceikle ben hollandadan mete ben 27 yaşındaım size 5 yıl önce yani 22 yaşında başımdan geçen 1 olayı anlatacam
ozamnlar gençlimin baharında her gün 31 çeken ve kızlara hiç utanmdan cinse sölzer söleyen 1 rydim bnm kızkardeşim war adı hülya çok güsel bir kızdır o şuanda 24 yaşında yani tam sikmleik 1 kız ben nezamn 31 çekmye kalksam hep tuvalete giderim gnlerden cumaydı kimse evde yoktu bn yanlızıdı gene çekicemtim tuvalete gittim ne göreim kız kardeşimin kilodu daha önce hiç görmemiştim pebeydi elime aldım ve koklamaya başladım çok gsldi kalbim çok sert atıodu yarram kalkmıştı 1den içimde kızkardeşime dair garip duygular beslemeye başladım bu kilodu aldım ve nezamnazzsam koklayarak 31 çekiordum ama kokusu gitmye başlamıştı ve bn artık 1 kilotla yetinmek istemiodum annemler amcamlara gidiceklermiş bnde 1 arkadşımda kalıcaktım ama sadece 1 geceline nese kızkardeşimin evde kalıcanı örenince gitmekten vazgeçtim ama annemlere sölemedim saat geceinin 2 siydi bn eve geldimm
ve içerden inleme sesleri geliodu kız kardeşimin odasından içieri bakmamla şok olmam 1 oldu kız kardeşimbnm en yakın arkadşım trafın sikiiliodu off ama yinede yarram kalktı götten bitince arkadşım amından isiitorum dedi kızkardeşim olmaz sonra deiyince ozamn yala dedi kızkardeşim çok manyak yalıodu sanki siki koparıcak gibi bnm yarramda zonklamya başladı ve arkadşım gidiceni söledei bn hemen tualete saklandım içeri girimde kız kardeşim çok korkytu ve abi sen nezamndan beri buradasın deince bnde arkadşım seni götünden sikmeye başladından beri burdaım dedim abi nolur söle bababma deince bnde ozamn bna kendini siktireceksin yoksa hepsni kaydettim aslında etmedim dedim oda nasıl olurki biz kardeşiz deince ii ozamn babama yollımmı vidoyu dedim oda peki ama acıta fazla dedi bnde tamam dedim aslında bn götten sevmemm direk ama dalarım ona önce yala dedim o bnmkini görünce 23 cm kalınlık 4 cm abi bune dedi bn yala dedim yalamaya başladıı tamaını sokup çıarıodu çok manyak 1 duygu adete yarramı koparıcaktı ben yeter dedim ve azına boşaldım hepsni yuttu ve kilodu indirip ammına baktım çok kıllıydı ve yarramı sokmya başladım daha bakire oldundan hemen bozuldu bn hiç aldırmdan devam ettim daha çok derine girdim ve titreye titreye boşaldım oda zevk alıordu ve bnm ardımdan oda boşladı ve ben nasıl dedim oda çok zevkli erkeim bnim diordu bn daha çok tahrik oldum ve amına çok sert grmeye başladım zevtenmi acıdanmı bilmem çok barıodu sonunda gene boşaldım ve amını yalamya başladım bu arada oda boşladı çok manyak 1 sex olyı bu yaşamayan bilemez he bide artık kız kardeşim sarmıo annemin kilotarını koklamaya başladım annemle yaşadığım geceyide dier hiayemde naltıcam herkese ii sikişler ne olursa olsun kızkardeşle sex yapmak çok farklı hele oda istedimi dah çok farklı herkese ii sikişler gönderen:mete

Leave a Reply

