Arkadaşımın Annesi #2

18 May

Öncelikle herkeze merhaba.

“arkadaşımın annesi” adlı hikayeden sonra tekrardan yaşadığım bu ilişkinin ikinci hikayesini sizlerle paylaşıcam. msn’de beni ekleyip olumlu olumsuz tepki veren herkeze çok teşekkür ediyorum. yalnız size bir kez daha söylemek istiyorumki. benim amacım benim gibi hikaye okumayı seven insanların okuması için yaşadığım hikayeleri paylaşıyorum. lütfen biraz daha saygılı olup , düzgün cevaplar yazınız. ben hiç kimseye kendimi kanıtlamak ya da bu hikayelere inandırmak zorunda değilim. eğer benim hikayelerimin yalan olduğunu düşünüyorsan okumayı yarıda bırakıp çıkabilirsiniz. ben illa okuyun diye bir şart koymuyorum.

direk hikayeme geçmek istiyorum. hikaye mart ayının sonlarında gerçekleşmiştir. yani ilk olaydan 15 – 20 gün sonra. kendimi bir kez daha tanıtayım.

adım : anıl , 18 yaşındayım. İstanbulda ikamet ediyorum. yakışıklı biriyim.esmer siyah saçlı , kahverengi gözlü biriyim. sex hayatım aktif olarak 2 3 yıldır devam ediyor. penis boyutum 16 cm’dir ve kalındır. 178cm boy , 65 kg’yim.
arkadaşımın annesi : adını vermiyeceğim. yaşı 46. alımlı hoş bir bayandır. türk sarışınıdır. gözleri yeşildir. göğüsleri büyük , kalçalarıda gerçekten çok hoştur. 175 cm boy , 60 – 65 kg.

İlk olaydan sonra , pek fazla arkadaşın evine gidip gelmedim. anlamasından çok korktuğum için hep sakin duruyordum. onun anlamasını kolaylaştıracak şeyler yapmıyordum. sürekli gezer , muhabbet ederdik. annesiyle sürekli telefonda konuşur muhabbet ederdik. her fırsatta tekrarlamak isterdik , ama yakalanmaktan korkuğumuz ve vakit bulamadığımız için tekrarlayamamıştık. sürekli ben evde yalnızken telefonda sex yapıp kendimizi tatmin ediyorduk. Çok zevkliydi ama gerçeğiyle asla bir değil tabiî ki.

sürekli konuşur , sevişebileceğimiz bir yer bulmaya çalışırdık. artık çıldırmak üzereydik ikimizde. birgün evde konuşurken senden bişey istiyebilirmiyim canım dedi. tabiî ki dedim. yarın okulu kırabilirmisin benim için. gelirsin ve bu olayı tekrarlarız dedi. bende tamam ama ben okulu kırarsam , mert’te oğlu okulu kırabilir demiştim. biraz düşündük , ben dur bir mesaj atayım yarın gelmiyicem diye. hemen mesaj attım. neden falan dedi. bir müddet sonra tamam dedi. görüşürüz dedim.

hemen aradım tamam canım yarın geliyorum , seninle yine ateşli bir sevişme yaşarız umarım dedim. tamam canım tekrardan harika bir olay gerçekleştiricez dedi. neyse ben o heycanla geceyi zor ettim. uykuya koyuldum. neyse sabah oldu ben üstümü giydim. okula diye çıktım . hemen yola koyuldum. evinin kapısına geldim. zile bastım otomatiğe bastılar direk yukarı çıktım. kapıyı açtı üstünde gecelikle beni karşıladı. hoş geldin dedi hemen içeri alıp kapıyı kapadık. aşkım beni bekle bir yemek yiyelim dedi. tamam dedim ben salona geçtim. altımdaki pantolonu çıkardım boxerla oturdum. hemen geldi. güldü , aşkım sen baya dolusun galiba dedi. tabi canım ne zamandır seni düşünüyorum dedim. oda birazdan gidericeksin dedi. güldüm . neyse çayı koydu falan kahvaltıyı yaptık.

aşkım bu sefer banyoda yapalım benim fantezim bu dedi. bende olur dedim. banyoya girdik. ben hemen klozete oturdum . oda karşımda striptiz yaparak üstünü çıkarıyordu. harika bir jartiyer seti vardı. siyah bir set. harikaydı bedenini tam sarmıştı. striptiz yaparak üstünü çıkardı. bende sikimi elimle çıkardım. oo aşkım çok özlemişim onu dedi. geldi direk sikime bir öpücük kondurdu.

tam ağzına alacakken telefon çaldı. direk içeri koştu telefonu aldı. telefonla görüşmeyi bitirip geldi. aşkım ablamdı , gelebilirmiş haber vermiş. ben biran durakladım eee napıcaz ben gidiyorum o zaman dedim. hayır aşkım nereye gidiyorsun. onun gelmesine daha var biz hallederiz işimizi dedi. tamam dedim. hemen yalamaya başladı. güzel bir sakso stili vardı. nasıl çekilir biliyordu , ilk ilişkideki gibi beni yine çok azdırıyordu. sikimi kaldırıp taşaklardan başlayıp , sikimin ucuna kadar sanki dondurma yalar gibi geliyordu. arada bir dişleriyle sikimin kafasını ısırıp sikime eliyle hafif tokatlar atıyordu. bu işi gerçekten çok iyi biliyordu. bir müddet sonra artık boşalma noktasına gelmiştim. boşalıcam dedim. hemen ayağa kalktım. klozetin kapağını açtı. eline tükürdü. sırtıma geldi . elini sikime uzattı o arada boynumu öpmeye başladı. sikimi hızla sıvazlamaya başladı. klozete iyice yaklaştım ve patladım.

harikaydı. Çok güzel bir boşalmaydı. hemen tekrardan oturdum ve yalamaya başladı. aynı içtenlikle süper bir zevkle yalıyordu. sikim artık dirilmeye başlıyordu. sikim artık kıvamına geldi. direk ayağa kalktım. oda suyu ayarlıyayım dedi içinde yaparız dedi. tamam aşkım dedim. hemen domaldı küveti suyla doldurmaya başladı. kalçaları müthiş bir büyüklükle gözüme geldi. kendimi tutamadım arkasına yaklaştım elimle kalçalarını okşamaya başladım. elimi götünde gezdirip amını ve götünün deliğini parmaklayıp okşuyordum. hemen düz çöktüm ve o pozisyonda amını yalamaya başladım. bir anda irkildi. amı sulanmaya başlamıştı. İyice yalıyordum. suyu doldururken bacakları titriyor , inliyordu. harikasın aşkım diyordu. bacakları titremeye devam ediyordu . hemen ayağa kalktım direk sikimi amından içeri geçirdim. sikmeye başlamıştım. amına her köklediğimde göğüsleri harika şekilde sallanıyordu. omuzlarından tutup, hızlı bir şekilde köklemeye başladım. ahh , aşkım harikasin , sik beni diye sesler çıkarıyordu. bir süre sonra kendimi kaybetmeye başladım. amına köklerken götüne tokat atmaya başladım. götü kıpkırmızı olmuştu. ama hiç itiraz etmiyordu. devam ediyorduk. bir müddet sonra suyu doldurdu. hadi aşkım içinde devam edelim dedi.

ben hemen suya uzandım. oda gelip sikime oturdu. suratı bana bakıyordu. amına giriş hızımı o ayarlıyordu. bir süre sonra yavaşlamaya başladı. orgazm oluyordu. titremeye başladı ve boşaldı. suratıma bakıp , sen inanılmazsın diyordu. ben hemen elimi göğüslerine götürüp okşamaya başladım. oda tekrardan hareketlenmeye başladı. yavaş hareket ediyordu. bir süre sonra aşkım kendini bana bırakırmısın dedim. tabi aşkım dedi. bunun kalçalarından tutarak belli bir yükseklikte sabit tuttum , ve alttan hızla gidip gelmeye başladım. İnanılmaz gidiyordum. islanan götüyle birleşen benim taşaklarım inanılmaz bir ses çıkarıyordu. Üstümde çıldırmaya başladı. belli bir süre sadece aaaaaaa diye ses çıkarmaya başladı. artık dayanacak gücüm kalmamıştı boşalmak üzereydim. aşkım ben geliyorum dedim. oda boşal içime bebeğim hadi dedi. ben dahada hızlandım. İçine bir anda boşaldım. Üstüme çulladı. aşkım sanki üstümden tır geçmiş gibi hissediyorum , çok yordun beni dedi. dudaklarımdan öpmeye başladı. dudaklarımız ayrıldığında o meşhur pornolardaki öpüşme sahnelerindeki ses çıkıyordu. bu ses beni her zaman tahrik ediyordu.

bir süre sonra kalktık. kurulanırken, aşkım bitirdin beni yürüyecek takatim kalmadı dedi. bende taşırım seni aşkım dedim. direk kucakladığım gibi salona götürdüm. uzadırdım. aşkım çok teşekkür ederim içerden çamaşırlarımı getirirmisin dedi. tamam dedim ben hemen gidip boxerımı giyip onun çamaşırlarını getirdim. o doğrulmaya çalışırken ben giydiririm bebeğim sen dur dedim. bana bakarak çok sağol canım dedi. Çok hoşuma gidiyor bu duygular özellikle ilişkilerden önce kadınları kendi elimle soymak . neyse hemen giydirdim. sadece südyenini ve iç çamaşırını. hemen ayak uçlarına geçtim ayaklarına masaj yapmaya başladım. bir süre sonra aşkım yalarmısın lütfen dedi. bende yalıyacaktım zaten canım dedim. güldü hemen dizlerimin üstüne koltuğa oturdum. ayaklarını alıp yalamaya başladım. ayakları fena değildi. sert değildi en önemlisi o . tırnakları kırmızı bir oje ile boyanmış. sarışın bir ayak çok seksiydi. her tarafını rahat 5 dk yaladım. oda eliyle göğüslerini ve amını okşuyordu. aşkım bana 31 çekermisin dedim. tabi dedi. doğrulmaya çalışırken öyle değil dedim. nasıl dedi. bak böyle dedim hemen boxerı indirdim. ayaklarının arasına sikimi koyup iler geri yapmaya başladım. suratıma baktı. güldü ben gitgel yapmaya başladım. bir süre sonra sikim kalktı. boşalmak istemedim. sikimi içeri soktum . yeter dedim çok sağol dedim. Önemli değil dedi aşkım. hemen gel yanıma uzan dedi. hemen onun arkasına geçtim. sikimi bacaklarının arasına sokarak uzandım. aşkım napalım dedim. sen bilirisin dedi. valla aklıma bir şey gelmiyor dedim. o zaman sevişelim tekrardan dedi.

hemen kalktık. sikimin önüne domaldı. yalamaya başladı. ben uzanıp götüne parmak atıyor , sırtını sıvazlıyordum. bu diri vücut buradan daha bir hoş gözüküyordu. arada suratıma bakıp gülüyordu. böyle yapması hoşuma gidiyordu. Çok masum bakıyor ama sikimi bir porno starı edasıyla yalıyordu. eğilip götüne tokat atıyordum. yapma aşkım ya diyerek cilve yapıyordu. sikim artık kalkmıştı. hemen arkasına geçtim. o pozisyonda götüne dil atmaya başladım. hemen sikime tükürük bulayıp götüne dayandım. zorlaya zorlaya girdim. aşkım öyle kal dedi. bende o pozisyonda durdum.

devam et şimdi dedi. sokmaya başladım. Önce yavaş sonra hızlandım. bir süre böyle devam ettim. omuzlarından tutup daha çok çekiryordum. altımda cilveli orospular gibi kıvranıyor , beni azdırıcı inlemeler yapıyordu. bir müddet sonra boşalma noktasına geldim. hemen içinden çıktım. bunu sırt üstü yere yatırdım. amına kafamı getirip yalamaya başladım. amının dillerini içime çekip çekip bırakıyordum. harikaydı. bir süre sonra aşkım senle bir pozisyon deniyicem dedim. tamam aşkım sen ne istersen dedi.

hemen ayağa kaldırdım. kucağıma alıp sikimi amından geçirdim. biraz zorlanıyordum tutmakta ama o bacaklarını belime kavradı. aşkım hadi becer beni bu şekilde sok içime demeye başladı. ben hemen elimi götünün çanaklarına dayayıp hızlı hızlı hareket ettirmeye başladım. Çok güzeldi. kucağımda büyük bir acı çekiyor. dudaklarımı resmen ısırıyordu. 2 3 dk. sonra artık baya bir yorulmuştum. hemen koltuğa oturdum. onu kucağımdan indirmeden kucağımda zıplatmaya devam ettim. aşkım artık geliyorum dedim. tamam bitanem boşal dedi. İçine boşal derdemez patladım. 3. kez boşalmıştım. artık bitkinlik başlamıştı. o inmiş sikimin üstünde hala zıplıyordu.

bir süre sonra üzerimden indi. kolumdan tuturak yatak odasına geçtik. ben uzandım oda geldi göğsümün üstüne uzandı. bir süre dinlendikten sonra aşkım ben artık gideyim. biri gelirse yakalanırız dedim. tamam canım dedi.

ben hemen üstümü giydim kapıya kadar geldi. dudağıma bir öpücük kondurdu. güle güle benim küçük sikicim dedi bende hoşça kal azgın bebeğim dedim. hemen ayrıldım. eve geldiğimde çok bitkindim. hemen duşa girdim. abdest aldım hemen oturdum. biraz sonra bilgisayarda oyun oynadım falan derken uykum geldi ve uyumaya başladım.

hikayeme zaman ayırıp okuduğunuz için hepinize teşekkür ederim. web site : [ http://www.ashandle.tr.gg ] msn adresim : doodlex@windowslive.com [ doodlex at hotmail nokta com ] 18 – 60 yaş arasında herkez ekleyebilir. hepinize iyi günler.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: