Çok utanıyorum

18 May

Selam size annemle yaşadığım birliktelikten bahsetmek istiyorum. Öncelikle annemi size anlatayım, annem özel okulda öğretmenlik yapan 39 yaşında, kumral tenli, uzun saçlı ve bakımlı bir kadındır. Anneme olan ilgim lise yıllarımda başlamıştı. Onun çalıştığı okulda okuyordum, ve onu nerdeyse bütün

gün görüyordum. Okulun en rahat ve engüzel giyinen bayanıydı. Bu benim için kötüydü, çünkü tüm öğrenciler onun giyiminden ve giydiği sexi çoraplardan konuşurdu. Bunu benim yanımda yapmazlardı ama denk geldiğim konuşmalarına şahit olmuştum. O yürürken ve merdiven çıkarken yanından

geçenler mutlaka bir yolunu bulup anneme bakarlardı, bu bende hem kıskançlığı hemde ona karşı bir ilgiyi uyandırmıştı. Artık bende her fırsatta onun, insana sex yapma arzusu katan bacaklarına bakıyordum ve bu gerçekten bana zevk veriyordu. Okul çıkışı genelde annemle birlikte

eve dönerdik o arabayı sürerken ben onun güzelim bacaklarına bakmayı bir fırsat bilirdim. Zamanla oda bunu hissetmeye başlamıştı. Neyse annemi size yeteri kadar anlattığıma inanıyorum. Ben artık lise sona gidiyordum, yine bir sabah okula gitmek için evden annemle birlikte çıktık. Arabayla giderken uykulu bişekilde annemle konuşuyorduk, birden gözüme bacaklarının farklılığı takıldı, o gün bi farklı giyinmişti, siyah sexi eteğinin benim oturduğum tarafına denk gelen derin bir yırtmaçı direk göze çarpıyordu, yine uzun süredir çok kullanmadığı hafif parlak bacaklarını öne plana .

çıkaran hoş bir çorap giymişti. Ben o an yine onunla nasıl birlikte olabilirim diye düşünmeye başladım. Okula vardığımızda herzamanki gibi

annem o bakışlarla karşı karşıya idi. Ben ogün bütün derslerde onu nasıl baştan çıkaracağımı düşünüyordum. Son iki saat ingilizceydi yani

annemin dersi. Ben ogün onun dersi olduğunu unutmuşken bu bana acayip bi heyacan verdi. Ders sırasında arkadaşlarıma bakıyordumda hepsi ona daha yakın olmak için fırsat kolluyorlardı. Ders arasında ben sıranın üstüne kafamı yaslamış yine düşünmeye başlamıştım, bi süre sonra benim varlığımdan habersiz arkadaşların annemden bahsettiklerini duydum bu ilginç bir duygu birden onu sahiplenme hissi belirdi ama tatsızlık çıkmasını istemedim. .

Sonra bundan zevk almaya başladım, onlar onun bacaklarının nasıl okşanacağından, nasıl zorla ağzına verilebileceğine kadar birçok şeyi konuştular bu bende bir kıpırdanma yarattı. Dersler bitmiş eve gidecektik ben arabanın yanında annemi bekliyordum, annem yanında iki erkek öğrenciyle arbaya doğru gülerek geliyordu, konuşmalarından anladığım kadarıyla çocuklar annemi yemeğe çağırıyorlardı. Neyse annemde şimdi eve gitmesi gereğinden filan bahsedip başka bigün sınıfça gidebileceklerini söyledi. Eve doğru giderken kim olduklarını sorduğumda, öğrecileri olduğunu ve kendisini illa yemeğe götürmek istediklerini söyledi. Bende ilginç dedim, nesi ilginç dedi gülerek iki erkeğin senle yemeğe çıkmak istemesi dedim. Ne o kıskandınmı dedi ben sustum ve artık ona

herkesin okulda ondan bahsettiğini ve onu hayal ettiğini bu durumun beni şaşırttığını söyledim. Oda bunun farkında olduğunu ve zaten insanların ilgisini çekmek için böyle giyindiğini söyledi ben çok şaşırmıştım. Eve geldiğimizde saat dörde geliyordu babamın gelmesine henüz dört beş saat vardı. Öylece salona geçip oturduk benim aklım halan arabadaki sohbetimizde kalmıştı ve konuştuklarımızı düşünürken annemin bacaklarına bakmayıda ihmal etmiyordum. Annem

bana arabada konuştuklarımzın ikimizin arasında kalmasını söyledi bende kafa sallayıp sen sadece onların ilgisini çekmiyorsun dedim, nasıl yani? Dedi. Ben

bu tavırlarının benide zorladığını ve ona karşı ilgi duyduğumu söyledim. Bunu duyunca biraz şaşırdı fakat bi tepki vermedi. Sonra kalkıp odasına doğru gitti, ben kötü yaptım diye düşünüp odasına gittim üstünü çıkarıyordu. Ben girdiğim sırada etteğini bırakmıştı o esnada etekle çorabın sürtmesinden çıkan ses beni tekrardan uyarmıştı. İlk defa onu yarı çıplak görüyordum, neyse ona niyetimin kötü olmadığını söyledim, annem o an bana böylesi bişeyi hiç düşünmediğini .

ve bana bu tür duyguları yaşattığı için çok üzgün olduğunu

söyledi, ve bana sarıldı o an göğüs uçlarının sertliğini hiseder gibi oldum böylece vücutlarımız birleşmişti yavaşça elimi okuldakilerin hayellerini süsleyen

o dolgun kalçalarına doğru indirdim ve onları kendime doğru bastırdım. Aynı zamanda boynunada hafif buselerimi dokunduruyordum, bunlar birkaç saniyede gelişen

olaylardı. Annemle aynı anda dudaklarımız birleştirdik o an sanki dünyada yokmuşum hissine kapıldım çünkü hiçbirşey düşünemiyordum. Bu gizemli öpüşme uzun birsüre dillerimizin birbirini tanımasıyla ve hareketlerini anlamasıyla geçti sonra oda benim kullağımı ilginç seslerle öpmeye ve somurmaya başladı, tabiki bu beni uçurmuştu. Sonra birlikte yatağının üstüne oturup vücudumuzu ellemeye ve tenimizin hassas noktalarını tanımaya başladık bu yaşananlar zamanın içinde doğal olarak gelişiyordu ve herşey içgüdüsel bir karşılık buluyordu. Anneme duyduğum ilgiyi şimdi daha iyi anlayabiliyordum onun ufak bir dokunuşu bile beni

uyarmaya yetiyordu. Annem boynunun öpülmesinden mütiş bir zevk alıyordu. Yine göğüs uçları benimkiyle temas ettiğinde gözlerini kısıp saçlarını geriye bırakıyor

ve benimle ilginç bir dansa girişiyordu. Bu esnada benim kollarım onu arkadan sarıyor, bütün kontrol bende oluyordu. Ogün daha ileriye

gitmedik yani onun vücudunu ve tenini keşfettim diyebilirim. Onun dudağına ufak bir öpücük kondurup odama geçtim. Sonra nedendir bilmiyorum ama annem yaşadığımız olayının devamını getirmek istemediğini bana hisettirdi. Ama ben o yaşadıklarımızdan sonra mutlaka devamını getirmeyi kafama koymuştum.Aradan kısa birsüre geçmiştiki annemle okula giderken akşam onu beklemememi öğrencileriyle yemeğe gideceğini söyledi. Ben merakla hangi sınıfla diye sordum oda sınıfla değil canım, geçenki öğrencilerimle çıkacam dedim. Ben içimden kıskançlık kırizleri geçiriyordum. Akşam eve döndüğümde evde kimseler yoktu, ben biraz dinlenip annemlerin

odasına girdim annem babama not bırakmıştı beni merak etme sınıfla yemeğe gidecem diye. Neden sınıftakiler sadece iki öğrenci diye geçirdim

içimden. Annem napmaya çalışıyordu hiç anlayamadım? Biraz kıyafetlerine bakıp onun üstüne hangisinin daha çok yakışacağını filan düşünüp salona geçtim.

Babam eve gelip annemin olmadığını öğrenince arkadaşlarını arayıp oda dışarı .

çıktı. Saat onbire doğru annem eve girdi üstünde bu sabahki elbiseler yoktu. Sanırım eve gelip değiştirmişti. Ama mütiş görünüyordu, yanına sokulup öpmek istedim ama bana cilveler yapıp bugün çok yorgun

olduğunu söyleyip geçiştirdi. Yemeğin nasıl geçtiğini sorduğumda gülerek Hakan?nın özel ders almak istediğini bunun içinde kendisini arkadaşı Canla yemeğe götürmüş. Ama Hakan herkes gibi benden etkilenmiş ve bu çaktırmamaya çalışıyor dedi. Ertesi gün hafta sonu olduğu için biraz geç kalktım, babam Cumartesi günleride çalıştığından annemin odasına gitim ve onun yanına sokuldum vücuduna yaptığım okşamalarla ve öpücüklerimle uyanıp saatin kaç olduğunu

sordu bende onikiye geldiğini söyleyince geciktiğimizi söyleyip saat birde Hakanın derse geleceğini söyledi, ben dünkü teklifi kabul ettiğini anladım. Biz

kahvaltımız filan yaptık bire doğru Hakan denilen çocuk geldi çok havalı birine benziyordu. Biraz konuştuk sonra annem biz derse başlayalım

istersen dedi, annemler kendi odalarını çalışma odası olarakta kullanırdı. Ama özel dersi genelde salonda verirdi, bundan dolayı ben odama

gideyim dedim, annemde gerek yok bizim odada çalışırız dedi. Ben peki dedim. Sonra benim aklım karışıverdi ya annem bu çocukla birlikte olursa acayip heyecanlanmıştım napacağımı bilemez oldum çaresiz odama geiçip kursun bitmesini beklemeye başladım. Birara verdiler mutfakta ayak üstü bende

yanlarına gittim annem bana Hakanın çok yetenekli biri olduğunu sporla .

uğraştığını söyleyip sürekli omu anlatıyor ve anladığım kadarıyla beni kıskandırmaya çalışıyordu, bukadar ara yeter Hakancığım içeri geçelimmi dedi ve odaya gittiler. Aradan yirmi dakika geçmiştiki ben daha fazla dayanamayıp

bi bahaneyle odanın kapısını çaldım annem bisaniye deyince ben duymazdan gelip odaya girdim ve gördüklerime şaşırdım hakan annemi duvara dayamış ve onunla sevişiyordu eliyle annemin bacağını hafif kaldırmış ve onu okşuyordu hakan çok rahat bi vaziyette duruma devam ederken annem

sinirli bir ses tonuyla dışarı çıkmamı istedi ben şaşkın bi halde odayı ter ettim. Şok olmuştum hep kendi kollarımda hayel ettiğim annem içerde bir öğrencisiyle sevişiyordu. Yaklaşık bir saat sonra annem ve hakan odadan çıkıp dış kapıya doğru yöneldiler annem bana hiçbişey olmamış gibi oğlum bak hakan gidiyor dedi ben sinirimden küplere binmiştim ve işi arzızlığa vurup gittim annem

hakana haftaya aynı saatte gelirsin deyip çalan telefona bakmak için salona gitti hakanla ben yalnız kalmıştık kapıdan çıkarken bana annen

hayellerimden daha fazlasını verdi, o tam bir kadın deyip gülümsedi ve gitti. Ben iki gündür hep şok oluyordum ve yine bu sözler beni şaşırtmıştı çocuk evimize geliyor annmle birlikte oluyor ve çok rahat tabi bunun tek nedeni annemdi. Ben merakla

odaya girdim ve annemlerin yatağının dağınık olduğunu ve onun iç çamaşırlarının ortada olduğunu gördüm annem üstünde saten bir gecelikle içeri girdi ve yaşadıklarım seni hiç ilgilendirmez dedi. Ben imalı olarak, nasıl babamdan iyimiydi dedim bana senden bile iyiydi dedi, ben

henüz senle bişey yaşamadıkki demeye kalmadan kendisi yalnız bırakmamı istedi. Annem işi iyice çıkmaza sokuyordu anlaşılan o ilk yaşadığımız kendiliğinden .

gelişen sex dolu anların yerine beni üzerine salmak istiyor.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: