Kız kardeşim dünden razıydı

18 May

Merhaba arkadaşlar ben zek size bir önceki hikayemde kızkardeşimin beni baştan çıkartıp kendisini bana nasıl siktirtiğini anlatmıştım bu bölümde,de amcamızın kızını nasıl baştan çıkarıp gruba dahil ettiğimizi anlatacağım. Kızkardeşim behice,ile girdiğimiz ilişkiden yedi

sekiz ay sonra idi biz kızkardeşim ile fırsat buldukça ki iki üç günde bir benim prefabrikte tren,de asansör,de daha saymakla

bitmeyecek aklınıza gelebilecek bilumum ıssız yerlerde sikişmeye tüm hızıyla devam ediyorduk. Bu arada ben kafayı amca kızı elif,e takmış ki kendisi kızkardeşim behice,den güzellik ve endamda aşağı kalır yanı yoktu bir gün .

konuyu kızkardeşime açtığımda oda bana hiç sorma erkeğim elif,i o adamın sikmesini hiç içime sindiremiyorum takoz gibi herif deyip sikimi somurmaya devam etmişti ben de kafamı fazla yormadan işime devam edip behice,nin amını götünü bir edene kadar siktim. İlerleyen günlerde düğün tarihi belli olmuş mayıs,ın 27,sine gün alınmış salon tutulmuştu o gece aile fertleri tam kadro orada olacağı için kızkardeşimi evde hazırlanrken işimi halletmiş behice,yi odasında bir posta sikmiştim bu sikiş güya bizi rahatlatacak salonda rahat duracaktık ama nerde. Behice o gece üzerine gayet seksi bi kıyafet .

giymiş adeta bir posta sikiş yetmez sabahlara kadar sikişeceğiz der gibiydi.ailece alel acele arabaya doluşup yola koyulduk arabayı

babam kullanıyor ben arka koltukta kenerda oturuyor behice,ise ortada annem ve ufak kardeşim diğer tarafta oturuyorlardı yer iyice darlaştığı için kızkardeşim poposunu bana çevirmiş koltukta yanlamasına oturmuş poposunu bana iyice yaslamıştı bende hafif yana dönerek kızkardeşime iyice dayanmıştım. Bunu fırsat bilen kızkardeşim elini sikime atarak okşamaya başlamış beni iyice tahrik etmişti kulağına eğilerek

rahat dur kızım babama vurdurtcan bizi silah belinde adamın (ruhsatlıdır babam mütaahhit) diyerek kız kardeşimi zor zaptetmiştim. .

Neyse bayağı zorlu bi yolculuktan sonra salona ulaşmış yerlerimize oturmuştuk yaklaşık bi on dakika sonra amcamın kızı elif o muhteşem güzelleğini tüm haşmetiyle ortaya seren gelinliğiyle bir kuğu gibi salonda süzülmeye başlamış beni iyice tahrik etmişti çalmaya

başlayan slow müzikle beraber müstakbel eniştemizle (ki ben kendisine iniştede,yokuştada .

habire boynuz takıyorum) dans pistindeki yerlerini almışlardı.

Ben,de kızkardeşimi kolundan tutarak dansa kaldırıp pistteki yerimi almiş aşkım,la başka alemlere uçmaya hazırlanıyordumki elif,in birazda

benimle dans edermisin demesiyle beraber kendimi elif,in kollarında bulmuştum bu arayıpta bulamadığım bi fırsattı hemen harekete geçmeliydim elif başını

omuzuma dayamış ellerimiz birbirimizin bellerinde müziğe ayak uydurarak dans ediyorduk giydiği göğüs dekolteli sırtı kalçalarının üstüne kadar açık gelinliğinden hem kalçalarını hem göğüslerini iç geçire geçire seyrediyordum. Elif,in nasıl gelinliğimi beğendinmi demesiyle başımı

sallayarak onay vermiştim bu arada seyretiğim manzara karşında sikim kazık .

gibi olmuştu ellerimi belinde birleştirerek tamamen onu kendime yaslamış ve bu sayede sikimi onun kasıkları ile bacağının birleştiği noktaya değdirmiştim o ise ne yapmaya çalıştığımı anlamamış dans etmeye devam ediyordu

biryandan ellerimle kalçalarının hemen üstüne basınç uyguluyor sikim,lede kasıklarına sürtünüyordum.bir anda o benim için kalkmadı dimi deyip ellerini çekerek yanımdan

uzaklaşmıştı. Yüzüm kızarmış tüh ulan bi çuval inciri berbat ettin şimdi nasıl düzelteceğiz

arayı deyip kendi kendime söylenirken kız kardeşim behice,nin yakışıklı bi çocukla oldukça samimi bir şekilde dans ettiğini görüp yanlarına giderek çocuktan müsade isteyerek aşkımı tekrar kollarıma almıştım kızkardeşim ne o .

baya samimiydin demin elif,le verdinmi ayarı bari orospuya deyip kulak

mememe ufak ama tahrik edici bi buse kondurmuştu. Bu beni tahrik etmeye yetmiş zaten deminki

hadiseden dolayı hazır kıta bekleyen sikimi tekrar harekete geçirmişti behice,nin kulağına eğilerek rahat edecek bir yer bulalım yoksa başıma bi

iş alacağım dediğimde müzik hızlanmaya başlamış pist dolup taşmıştı. behice kolumdan tutarak kimseye hissettirmeden

beni gelin odasının kapısından içeriye atmış hiç vakit kaybettirmeden fermuarımı indirerek hazır kıtadaki sikimi vakumlamaya başlamıştı zaten kazık gibi olan

sikimle saksafon çalmasına gerek olmadığını söyleyerek onu önümde domaltıp elbisesinin .

etek kısmını beline kadar sıyırdığımda kaltağın içine iç çamaşırı giymediğini farketmiştim. Amı vıcık vıcık olmuş zevk suları kasıklarından aşağı sızmıştı bu ne ulan dediğimde

deminki delikanlının marifeti olduğunu dans ederken biraz ileriye gittiklerini ama sen kızıyorsan bir daha olmaz demesiyle aklım karışmış ne .

hikmetse kız kardeşime kızamamıştım aksine başka bir erkek,le beraber kızkardeşimi sikebilirmiyim diye aklımdan geçirmeye başlamış ve kendi kendime hayır olmaz

diyememiştim. Hemen önümde bütün haşmetiyle duran sulu bursa şeftalisine yumulmuştum o pozisyonda bir iki dakika kızkardeşimi yaladıktan sonra burasının sevişmek için uygun bir yer olmadığı aklıma gelmiş işimi biran önce bitirmek üzere sikimi kızkardeşimin

amına dayıyarak hamle yapacağım sırada kapının açılarak içeriye birisinin girmesiyle beraber ömrümün yarısının gittiğini zannetmiştim. Ani bir refleksle geriye döndüğümde amca kızı elif,in sırtını kapıya yaslayarak dik dik bana baktığını gördüm bu arada

kızkardeşim yüzünü dönmiyerek üstünü düzeltiyor bu durumdan nasıl kurtuluruz onun hesabını yapıyordu tahminimce,(oda loş karanlık) ben ise pantolonumu toparlıyarak.

Özür dilerim elif olmaması lazımdı ama seninle dans ederken bir anda tahrik oldum kız

arkadaşımı alarak buraya girdim özürdilerim dediğimde,hadi ordan kızarkadaşmış ikinizide buraya girerken gördüm ve sizi iş üstünde yakalamak için biraz bekleyerek içeridekilere ben çok yoruldum biraz içeride dinleneceğim kimse rahatsız etmesin on dakika sonra dönerim diyerek buraya geldim.

Kızarkadaşmiş küllahıma yuttur behice,yi siktiğini bundan üç ay önce unuttuğum bir eşyamı almaya senin prefabriğe geldiğimde

içerde duyduğum sesleri bizim amcaoğlu gene fıstığın birini atmış eve çatır çatır sikiyor kızı deyip çantamı sonra alırım rahatsız olmasın ben gideyim dediğimde dayanamayıp bi bakayım şu çocuğa hep merak etmişimdir nasıl sikiyor kızları deyip kafamı pencereye uzattığımda gördüklerim karşısında

az daha küçük dilimi yutacaktım. Sen behiceyi sırt üstü yatırmış kollarını bacaklarının altından geçirip belini kavrayarak kütür kütür siktiğini görmüş bunun zorla olduğunu zannetmiştim fakat daha sonra behice,nin uzanarak senin dudaklarını büyük bi şehvetle öptüğünü görünce ikinizinde bunu bilinçli olarak yaptığınızı anladım daha sonra behice,nin sende kalmaya gittiği zamanlarda kendi kendime ensesst ilişkiyi kafamda

sorgulamaya başladım ve zamanla sana ve ensesst ilişkiye sıcak bakmaya başladım fakat ne sana ne behice,ye açılamadım. Dediğinde şaşırmış fakat hemen toparlanarak belinden tuttuğum gibi dudaklarına yapışmıştım o ise elimden kurtularak hayır

bunu düğün gecemde yapmak istemiyorum diyerek siz dilediğinizi yapın ben burada yokmuşum gibi istediğiniz gibi sikişin işiniz bitene kadar

ben burada bekler içeriye başkasının girmesine müsada etmem dediğinde behice,nin canım ablam senin bu kadar anlayışlı olmana hayranım fakat abim senin için deliriyor lütfen onu kırma bundan sonra fırsat buldukça bir araya gelir bu zevki bir ömür boyu yaşarız dediğinde

Ben tekrar elif,in dudaklarına yapışmış kopartırcasına emmeye başlamıştım bu sefer itiraz etmeyen elif hemen

önümde diz çöküp pantolonumu bi hamlede indirerek saksafon çalmaya başlamiştı bende kız kardeşimi karşımdaki kanepeye çıkartıp önümde domaltarak amını yalamaya

başladım bir süre böyle sevişerek birbirimizi bulutların üstüne taşıdıktan sonra!

kızkardeşimin pozisyonunu hiç bozmadan amcakızını önümde domaltıp sikimi amına dayıyarak tam abanacaktımki birden dur ne yapıyorsun orası bu gecelik kocama ait sana ait olan öteki delik dediğinde onu kırmamış bu sefer sikimi göt deliğine dayayarak yüklenmeye başlamış oda önünde .

domalmış olan behicenin amını yalamaya başlamıştı. biriki yüklenmeden sonra sikimi göt deliğine tamamen sokmuştum o ise önümde inliyor bağırmamak için kendisini zor tutuyordu bir iki gitgelden sonra daha fazla dayanamayacagımı anladığında sikimi götünden cıkartarak ağzına vermiştim sikimi kızkardeşim ve amcakızı şimdi büyük bir iştahla emiyorlar beni somuruyorlardı. daha fazla dayanamayarak elif,in agzına büyük bir zevkle boşalmaya başladım bütün menilerimi behice ile beraber yalayıp yutmuşlardı

hemen toparlanarak dışarıya çıktığımızda aradan yarım saati aşkın zaman geçmiş takı töreni için anons yapılıyordu. .

biz annemlerin yanına geçip uturduğumuzda annem siz ne zaman,dır neredesiniz diye sorduğunda behice elif,in morali bozulmuş ona

moral vermek için yanına gitik ve biraz konuşarak yardımcı olmaya çalıştık annemde iyi o zaman hadi takıları takalım dediğinde ben siz takın anneciğim ben içerde taktım takacağımı dediğimde kızkardeşimin hınzırca gülümsediğini farkettim annemde iyi ozaman biz,de takalım hediyemizi deyip gittiler. o gece,nin sonunda ben kız kardeşimi alarak kendi prefabrik evimin yolunu tuttum eve girer girmez kızkardeşimi yere yatırarak amına kökledim kız kardeşim altımda inlerken ben büyük bir zevkle amını pompalıyordum bütün menilerimi .

amına boşalttıktan sonra tam götüne sokacaktımki (o geceyi sabaha kadar sikişle gecirmek içim aldığım vieğra sayesinde)telefonun sesiyle irkildim. arayan elifti hemen gelmemi ali,nin aldığı alkol,ün etkisiyle sızdığını zaten sızmasa ona ilaç verip uyutacağını hemen gelip onu sikmemi çıldırmak üzere olduğunu söyleyip telefonu kapattı hemen arabama atlayıp behiceyle birlikte onun evinin yolunu tuttum ve onu o gece sabaha kadar sikerek bekaretini kocasından önce aldım gider kende kızlık kanından kocasının sikine biraz sürerek elif,i onun bozduğu hissini verdik diğer gelişmeler bir sonraki mail,de bol sikişler.

Leave a Reply

