oralcı komşum

19 May

benim melek misminde bir komşum vardı bir gün benim ona yardım etmemiçin eve çagırdı yani bahar temizligi salontaki koltuklar çekilecek perdeler deyişecek felan filan neyse yadıma başladım o uzun bir etek ve memelerini yarısını gösteren bir buluz giymişti yaşı yaklaşık 45 felandı her eyilisin de kötü oluyordum ona çaktırmadan sikimle oynuyordum sikim inanın sanki pantolondan çıkacak gibi olmuştu birden bana hadi gel bir çay molası verelimdedi bende hemen yanına mutfaga girdim tam çayı uztırken gözleri önüme takıldı başladı sormaya e emre nasıl gidiyor işler felan derken kız meselesine dönüştü bende ne yapayım bulursam eve atıyorum dedim ya sonra dedi başımı eydim utanma ben ablanım demezmi bende hem ablanımdiyorsun hemde neler soruyorsun dedim birden başımı okşadı bende seningibiyim enişten yaşlandı artık dedi beni arzulamıyor dedi bende işleri çoktur sana yorgundönüyordedim birden elini sikime attı ne oldu buna demin dimdikti emre dedi ben kıpkırmızı olmuştum sonra bir eliyle çenemden tutup dudaklarıma yumuldu hem dudaklarımı emiyor hem sikimi kaldırıyordu birden ayagakalktı elimden tuttu dogru banyoya soktu önce üzerimdeki tişortu sonra pantolonumu indirdi kendiside üstünü çıkardı sadece bana dönerek bak emre bunlar çoktandır emilmedi deken ben hemen memelere yumuldum emmeye başladım oda bir elinle sikimi okşuyordu ben dayanamadım hemen eydim yere çöktü agzına dayadım başladı iştahla emmeye sikim taşşagımı öylr emirdu ki gelekti hiç oralı olmadı ben agzına boşaldım bukadarmı dedi bana bende hayır dedim beni aldı yataga götürdü hadi sende beni dedi uzandı açdı bacakların offfffffff ne amcıktyaaaa—-bigme@hotmail.com.tr—-başladım emmeye o ise çıldırıyordu devamı bende beni ekleyin tüm bayanları beklerim emre can ist

Leave a Reply

