Azcık ucundan

21 May

merhaba adım arzu olay lise 2 de başıma geldi.

yazın yüzme kursuna yazıldım. yüzme öğrenmek icin ama 2 hafta olmasına karşı bir türlü yüzmeyi öğrenemiyordum. yüzme hocam asım abi 35 yaşında atletik yakışiklı biriydi. ben öğrenemiyorum diye sınırlenmiş diğer arkadaşları da kıskanmış ağlıyordum. asım abi arzu hayırdır dedi bende asım abi ben öğrenemiyorum neden diye sordum. oda sen gitme ben sana özel ders vereyim 1 2 saat dedi. tamam dedim havuzda kimse kalmayınca asım abi gel dedi. yanına gittim. bir eli mememde bir eli amımın üzerinde havuzda tutuyor. kulaç atmamı ayaklarımı çirpmamı söylüyordu. ama amimdaki ve mememdeki elleri beni deli ediyordu. kendimi sıkıyor boşalmak üzereydim. hafif bir inledim.
asım abi anlamıştı. bana baktı gözlerime. benim ol dedi ve öpmeye başladı kendimi ona bırakmıştım artık. her yerimi öpüyor okşuyordu. başim dönüyordu. sikini cıkardı elimi sikine götürdü okşadım. sonra altımı soydu. bana sokacaktı ben olmaz abi ne olur dedim. oda tamam korkma sen dedi yaşın küçük sadece sevişiyoruz dedi. amımım kenarlarına sikini sürmeye başladı. deli gibi zevk alıyordum. beni cevirdi. götümü parmaklamaya başladı. hafif hafif siki deliğime değiyordu. hafiften ucu girer gibi olunca ben cekiliyordum. asım abi bir şey demeden devam ediyordu. sonra asım abi bir ohhh cekerek boşalmaya başladı.

dudagıma bir öpücuk kondurarak harikasın bebeğim dedi..

sonra asım abinin sikini nasıl amıma girdiğini anlatacam.

Leave a Reply

