Amımı resmen patlattı

24 May

Selam.Ben Melissa.istanbulda yaşıyorum.Gezmeyi,eğlenmeyi,arkadaslarımla gece klüplerine gitmeyi çok severim.yine öyle bir gece arkadaslarımda çıkmıstım.Beyoglundaki yeraltı barlarından birine girdik.ortam güzeldi.rock müzikle herkes

coşmuş,kimin eli kimin cebinde belli değildi.Gecenin ilerleyen saatlerine dogru; uzun boylu,esmer,yeşil gözlü genç bir erkek yanıma geldi ve “beni tanıdın

mı?” dedi. önce tersledim fakat liseden arkadasım Serkan oldugunu söyleyince köşeli jetonum düştü.okulda hiçbir halta benzemeyen bu erkek;serpilmiş,tam bir ayaklı karizma olmuştu.şaşkınlıgımı atlattıktan sonra barın bir köşesine geçip,okul yıllarından konusmaya basladık.Benden o zamanlar çok hoşlandıgını fakat peşimde çok erkek oldugu

icin cesaret edip duygularını açamadıgını falan söyledi.bende “şimdi tam zamanı” dedim. Serkan aniden dudaklarıma yapıştı ve yılların acısını çıkarırcasına öpüşmeye başladık.Mini eteğimin altından bacaklarımı okşuyor,popomu avuçluyordu.bir de ortamdaki müzik eklenince mükemmele koşuyorduk.Barın henüz tamamlanmamıs arka kısmına geçtik.o kısmı perdeyle kapatmıslardı.Serkanın kucagında bacaklarımı beline dolayarak ve serkanın kalkık penisini amımın ucunda hissederek sevişeceğimiz yere geçtik.Serkan bacaklarımı okşuyor,gögüslerimi sıkıyordu. bende onun penisini pantolonunun üstünden okşuyor,kalın penisini biran önce icimde istiyordum.Siyah mini eteğimi kaldırdım.Serkan penisini amıma yerlestirdi.ilk girişinde bile irkildim.bacaklarım titredi.daha önce bu kadar kalın

bir penisi icime almamıstım.çok uzun değildi fakat kolanın 1 numaralı şişesi kadar kalındı.içime girip çıktıkça havalara ucuyor,amım patlayacakmıs gibi oluyordu. Serkanın

önüne domaldım.Eteğimi belime iyice çektim ve Serkandan götüme girmesini istedim.kalın yarragını bir de götümde hissetmek istiyordum.Serkan yüklendikce yükleniyor fakat kalın

sikini götüme sokamıyordu.çantamdaki vazelini çıkardım ve ellerimle serkanın sikine sürdüm.Hazır dokunmusken başladım Sakso çekmeye fakat küçük bir ağzım oldugu icin serkanın sikini yine bir yere sıgdıramadım ve bıraktım. en iyisi götüme sıgdırabilmekti heralde.Vazelini sürdüm ve ilk zorlayısında Serkanın kalın siki

götüme gömülüverdi.ben çıglıklar atıyordum fakat barda rock çaldıgı icin kimse duyamıyordu benim acı acı bağırmalarımı.Serkan gidip geldikce alıstım ve zevk almaya basladım artık.tüm gücüyle götüme yükleniyor.pamuk popoma vurdukca vuruyordu.okulda beni sikememenin verdiği yılların hasretiyle içime giriyordu.domalmaktan yorulmustum. Serkan beni kucagına aldı.sırtımı duvara dayadı ve amıma girmeye başladı.kalın siklim vurdukça vuruyor, amıma kastı varmıs gibi sokuyordu kalın yarragını içime.bir ara cebinde ki pearcingi çıkardı ve penisinin derisine taktı.şok olmustum.ilk kez penisinde pearcing olan birini gördüm.benim göbeğimde var ama penise takılabileceğini bilmiyordum.bir de

vajen girişine takılanlar var.onuda bir kız arkadasımda gördüğümde dumurlamıştım. Serkan bir de pearcingini sikine taktıktan sonra amıma girmeye basladı ki işte o zaman zevk anlarım başlamıstı.pearcing am duvarlarıma vurdukça metalin soguklugunu hissediyor boşalmamak icin kendimi zor tutuyordum.uzun boylu ve yapılı olmasına ragmen Serkan acı çekiyordu.amım dar oldugu icin pearcing serkanın kalın penisine zarar vermeye başlamıstı ki son gidip gelmeleriyle serkanın kucagında orgazm oldum. Serkanda spermlerini amıma boşalttı.sevismemiz bittikten sonra Serkanın sikini görmeliydin!pearcing i taktıgı penis altı kanamış,orda ki delik basket potası gibi

olmuştu.böyle birşey görmemistim.apar topar serkanla özel bir hastaneye gittik. orda serkanın penisini sargıya aldılar ve pearcingi çıkardılar.doktorsa gülerek bize bakıyordu.aslında aklıma doktorla bile sevismek geldi çünkü göt deliğim hala kaşınıyordu…

Leave a Reply

