Hülya beni çıldırttı… Bende onu WC’ye davet ettim….

24 May

İş arkadaşım, barda beni karısıyla tanıştırdı. karısı, hülya, seksi bir şekilde arkası açık tek parça bir elbise giymiş olarak yanında oturuyordu. Sonra karısı hülya ile dans etmeye başladım. Dans slow…  Ellerim Hülya`nın sırtında geziniyor… Yavaşça aşağılara iniyorum. Kalçaları harika. Ellerimle okşuyorum biraz sertçe.. Bu arada hülya da kendini bana yaklaştırarak cevap veriyor yaptıklarıma… Göz ucuyla arkadaşıma bakıyorum, oldukça keyifli… Ellerimi Hülya`nın sırtındaki dekolteden içeri kalçalarına doğru sokuyorum… Parmaklarım deliğini arıyor karının… Bu arada sikim oldukça sertleşmiş..  Pantolonun üzerinden Hülya`nın karnına tazyik yapıyor… O da fermuarımı açmaya çalışıyor.. Eğilip kulağına tuvalete gidelim diye fısıldıyorum.. Yavaşça gidiyoruz. Erkekler tuvaletine, önce ben, ardından Hülya giriyor. İçerde kimse olmadığından eminiz… Bir kabine giriyoruz… Hemen Hülya`nın ellerini klozetin üstüne koyduruyorum.. Eteğini kaldırıyorum.. Külotu tanga.. İndirmiyorum…
Hafiften çığlık atmaya çalışıyor…Hülya`nın külotunu yana çekerek… Sikimi amına sokuyorum… Kasıklarından tutarak kendime çekiyorum.

Leave a Reply

