İki Evli Çift…

24 May

Selam… Biz Uşak’tan 24 ve 23 yaşlarında 3,5 senelik evli çiftiz. Benim adım Ramazan Eşimin adı da Elif. Ben askerden geldikden sonra özel bir şirkette çalışmaya başladım. Aynı şirkette benle çalışan yüksel le çok iyi anlaşıyorduk. Ve onun eşide benim eşim gibi kapalıydı. Yani eşarplı ve kapalı giyiniyorlardı ve ailecek görüşmeye başladık.  Biz Yüksel ile çok iyi anlaşıyorduk eşlerimiz Elif ile Cangül’de iyi anlaşıyorlardı. Artık aramızdaki samimiyet o kadar artmışdıki. Her fırsatta birbirimize gelip gidiyorduk. Bu arada yüksel 26 eşim cangülde 24 yaşındaydı. Ve bir hafta sonu kaplıcalara pikniğe gitmeye karar verdik.
Eşlerimiz ikiside aynı anda tamamda hamam girersek bziim mayomuz yok dediler bizde para verelim alın dedik. Ve pazar günü onların arabasıyla örencik kaplıcalarına giddik. Ve sabah erkende onlar kadınlar bölümüne bizde erkekler bölümüne girdik saat 11:00′ de çıkmak üzere anlaştık.
Ve biz Yüksel ile erkekler bölümüne girdik, hamamda sabah erken olduğu için kimse yoktu….

altımıza şort giymiştik ve ikimizin şortuda dar olduğundan penislerimiz çok belliydi ve ikimizde beyaz şort giymişdik. Ve havuza yüzmeye girdik o fazla yüzme bilmediğinden kenarda duruyoırdu ben sürekli havuzun ortasındaydım.
Ve onu yüzmeye alıştırmaya karar verdim. Biraz suda oyalanırken onunla yakın olarak sürtündüğümüzden yaraklarımız kalkmıştı…

Leave a Reply

