Kadınlığımı Yaşadım. Sağol Kocacığım…..

24 May

Merhaba Sexhikayem okurları… Ben 27 yaşında, 4 yıllık evli bir bayanım. 1.65 boyum var. Kumralım. Size üç ay önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. İçimden birisiyle paylaşmak geldi ama yapamadım. Sizlerle paylaşayım. Biz kocamla sevişirken hep fantaziler kurarız. Biri bizi gözetlese. Sevişirken yalansak. Basılsak. Grup yapsak. Hatta film seyrederken aralarında olmak gibi. Ama bunları sadece sevişirken konuşuyoruz. Çok tahrik edici oluyor.Kocamın aleti fazla büyük olmadığı için koca aletlerin ilgimi çekeceğini düşünüyordu. Bende hayır hiç öyle değil diyordum ama yaşadığım bir olay bu düşüncemi değiştirdi. Kocam pazara alışverişe gitmişti. Bende evde temizlik yapıyordum. Baktım ki musluk bozuk. Kocama haber verdim. Arkadaşını aramamı söyledi. Ben daha gelemem dedi. Arkadaşıydı ama pek samimi değillerdi. Tamirciyi aradım. Çok kısa zamanda gelmişti. Musluğu yaparken yeni kahvaltı yaptım taze çay var içermisin diye sordum. Normal misafirpervelik seviyesinde sormuştum. Adam olur dedi. Ben çayı yanına getirdim ama o işi bırakmıştı. Hem kahvaltı yapıyor hem övgüler yağdırıyordu. Kocam güzel karısı olduğu için çok şanslıymış falan. Çenesi çok düşük ama hoş konuşuyordu. Ben çamaşırları makineye hazırlarken musluğu tamir etmek için banyoya geldi. Çok çamaşır durmadan değiştiriyorsunuz herhalde deyip beni süzüyordu. Utandım ama çok etkilendim. Birdem belime sarılıp eşarbımı kafamdan atıp boynuma yapıştı.  Tecrübeliydi. Boynumu ısıra ısıra yalıyordu. Kendimi çekmek istiyordum ama bırakmıyordu. Tam bağırıp kızacakken beni çevirip dudaklarıma yapıştı ve kendisine yapıştırdı. Etkilenmeye başlamıştım ama utanıyor ve kocamdan korkuyordum. Adam memelerimi sıkıp bacakları okşuyor, dudaklarımı ısırıyordu. Artık kendimi ona teslim etmiştim. İşi bırakmıştık. Beni kucağında dudaklarımı bırakmadan oturma odasına götürdü ve çekyata yatırdı. Üzerimi yırtarcasına çıkartıyordu.

Leave a Reply

