Tam bir kaşardı

24 May

Selam arkadaslar lİse 3 de yasadigim bir animi anlatmak istiyorum. Sizlere lisedeki ciktigim kiz yan komsumuzdu aİlelerİzİnde arasi iyidi bazen onlarda kalmaya giderdim beni cok sever ve guvenirlerdiler ama kizlariyla ciktigimdan haberleri yoktu bir gun dilek le otururken sinifta tek

basimiza kalmistik birbirimize salmis duruyorduk bir beni seytan durtdu ve dileği dudaklarinda kaptim sinifta kimse yoktu sevismeye basladik. Kapiyi kitledim ardaindan dileğin gomleginin altindan memelerine ulastim ates gibi yaniyordu sonra sikmaya basladim penisim demir gibi sertlesmisti hemen etegini indirdim o

kadar azmistim ki kilotunu kopardim sonra gotunu yalamaya basladim ardindan ise amini ayaga kalktiktan sonra penisimi eline verdim o da

buyuk bir zevkle eğilip yalamaya basladi sonra dilegi siraya uzattim bacaklarini omuzuma aldim Tam sokacakken benbakireyim dedi benle evleneceksen sik

dedi bende o anki zevkle evleniriz dedim ve penisimi dileğin daracik amina sokmaya basladim dilek bakireligin verdigi aci ve sikimden aldigi zevkle bagirmaya basladi ben ise kulagina ask sozcukleri fisildiyordum onu rahatlatmak icin Penisimi amcigindan cikarip gotunu donmesini istedim oda

hemen dondu kuturukleyip deligine dogru inttirmeye basladim acidan kivraniyor adimi sayikliyor yapma askim diye haykiriyordu en sonunda zevke geldim dol gelmisti penisimi gotunden cikarip dileğin agzina verdim ve menilerimi agzina bosalttim Ikimizde mutluyduk simdi bazen onlarda kaldigim da gece evin

icin de nerde bulursam sikiyorum bu arada anasi bana is atmaya basladi oda yarrak istiyor galiba

Leave a Reply

