ev sahibinin oğlunun karısını siktimmmmm

29 May

bizim ev sahibi yaslı bir kadın oğlu vardiyalı bir işte calışıyor çatının anahtarı da onlardaydı bir gün onalrın ziline bastım karsıma türbanlı kız cıktı buyrun dedi bende catının anahtarını istedim anteni düzeltmek için tabi dedi verdi ben cıktım düzeltirken 5 dakika sonra oda cıkmış 170 boy 67 kg tas gibi hatundu türbanlıydı ama cok sexi beyaz tenli dar bady giymiş memelri dışarı çıkacak gibiydi catıda göz göze geldik ben artık dayanamayıp yanına gittim ve aniden arkasına gecip ellemeye basladım dur ne yapıyorsun demeye kalmadan pijamasını indirip hemen limi göt deliğine sokup acmaya basladım ebn evliyim dedi bende olsunben seni daha güzel sikicem biraz sabret dedim sonra domaltıp sikimi uslca sokup cıkarmaya basladım cok güzel inliyordu oda o gün siktim onu öylecenebunlar 2 yıllık evliler bizim üstümüzde oturuyorlar yazın evlenmişlerdi gerdek gecesi sikişirlerken camı acik unutmuşlarki kızın inlemeleri duyuluyordu ondan sonra onu sikmeye karar vrmiştim hatun cok cama cok istekli bundan sonra ay baslarında kirayı verip arkadan gelinini sikiyorum cok güzel bir duygu bu

Leave a Reply

