hoşuma giden erkek

29 May

anlatacağım bu olay bundan 2 ay önceydi üst baş almak için mağazaya gitmiştim reyoncu bir beyfendi vardı çok hoşuma gitmişti ne yapıp yapmalı götümü nasıl siktirecem derken birden aklıma geldi beyfendi bakarmısın diye seslendim hemen koştu geldi nasıl yardımcı olabilirim bende o arada elimi sikine attım bir tepki vermedi daha sonra bi pantolon aldim bunu nerde deneyebilirim diye sordum kabini gösterdi onunda gelmesini istedim oda peşimden geldi kabinin kapısını açık bıraktım üstümdeki pantolonu çıkarırken mahsus kilotumuda indirdim ve arkama baktığım anda oda arkadan beni dikizliyordu bende gülerek tekrar sırtımı çevirdim anda birden götümün üzerinde bir el iki eliyle götümün yanaklarını avuçluyordu buda çok hoşuma gitti hemen tlf nosunu aldim ertesi gün sabah saat 11civarıydı tlfonun çaldi arayan reyoncu rıza bugün buluşup yarim kalan işimizi tamamlayalim dedi bende hemen kabul ettim ve otobüse bindim buluşacağimiz parka gittim bişeyler yiyip içtikten sonra ben rızaya nerde olacak yarım kalan ışimiz rıza annemler köye gitti bizim ev müsait dedi hemen yola koyulduk evin kapısını açar açmaz rıza dudaklarıma yumuldu harika bişeydi rıza kudurmuş çıldırıyordu ben rıza sen yatak odasına geç hazırlan ben bi duş alıp gelim tamam dedi duş aldıktan sonra bornozla yatak odasına girdim bide ne göreyim yanında mehmet adında birde arkadaşını çağırmış ikiside çırılçıplak beni bekliyorlar bu kim rıza sinirlenerek bağırdım sus oruspu bu kankim mehmet ikimizde seni sikeceğiz rıza beni hemen yatağa attı ağzıma verdi bi yandanda kankisi götümü avuçlayarak yalıyordu daha sonra rıza arkama geçti sikiyordu bu arada mehmetin siki ağzımdaydı böyle 1saat sikistik.beni sikmek isteyen yakışıklılar vücudum beyaz tenlidir ankara gölbaşında oturanlar

Leave a Reply

