kendimi araba teslim ettim

29 May

herkese sleam bn almanyadan pırıl
bn sıkı bi 50 cent hayranıyım onun konserine gitmiştim konser çok kalabalıktı o yüzden arkamda bi sürü adam wardı konser başlamıştı birisi elini eteğiminin altından ötüme doru soktu farkettim ve hemn arkamı döndüm adam siyahtı ve bi anda kafam tuha pilanlar gldi bn almanca konuşmayı biliordum ona bni takip et dedim ve bizim evin önüne kadar gelddik bna ne oluyor dedi bn bni sikmek istiormusun dedim oo evet hmde çok dedi ozamn sesini çıkarma ve gl bnle dedim bizim daireye çıktık ve hmn pantlonunu açtım off çok büyüktü tahminim 32cm kadardı çok korktum kalınlığıda 6cm kadardı siyahların uzun oldunu bilirdim ama bukadar bilmezdiim azıma almaya çalıştım çok zordu daha önce çok kişiye sakso yaptım ama bu farklıydı sadece 6 cm kadar azıma giriodu ve o arada suratıma patladı aşırı derecedeydi sanki hortum gibiydi sonra sikini amıma doru bastırdım sadece başının girmesi bile yetti hemn kızlığım bozuldu sonnra dahada ileri bastırdı bn çıkar dedikçe daha çok ittiriodu ve 26cmsini soktu bnm gözümden yaşlar akıodu sırtını ısırodum yarranı çıkardı biras dinlen dedi bukadar büyük bir yarrağın 26 cmsini alabilmek bile büyük başaıydı ona bni öldürdü diordum o sadece gülüordu sonra kendimi toparladım ve tamamını soktunu hsiissetim içime 32 cmlik bir yarrak girmişti bn çok barıodum sonra gitgeller yaptı ve içime patladı bnde onun ardından boşaldım sonra göteen isitorum dedi bn biras düşündükten sonra kabüle ettim ve sikine krem sürüp içme aldım
ilk seferde 30 cmsini sokmuştu adete kıçım yırtıldı dahada ileri gderek tamamını soktu bn bayıldım uyandımda heryerim döl olmuş ve çıplak bi şekilde yatıodum bna telefon numarısını bırakmış bn gidip yıkandım ve evi temizledim çok geçmeden abim ve annm gldi konser nasıldı dedim iyyidi ama sen neden gittin die sordular bnm canım sıkıldı dedim arık her azdıımda o arabıı çarıp kendimi siktiriorum herkese ii sikşler

Leave a Reply

