Teyze kizi aynur yatakda

29 May

İsmim hamit. yutdışında yaşıyorum. benim bi teyze kızı var. İsmi aynur. 4×4 lük bi kız.Şimdi evli. olay gecesi hala lise öğrencisiyd. ben ondan 5 yaş küçüğüm. her yaz ben onlara giderim.bi kaç gün kalır eve dönerim.
gece film izlioduk. her kes yatmışdı. sadece ikimizdik. mini etek ve sütyensiz body giymişdi. memeleri belliydi. divanda frikik veriordu. beyaz külot giymişdi. Çok seksi gözüküodu. o an her kes gibi benim de aklımdan öyle şeyler geçdi. film bitti ve kalkdı.”ben yatıorum” dedi. küçük kardeşiyle bir yerde yatıolardı. oysa benim yatakda yatmış. ben “kaldırma” dedim. aynı yatakda yatırız
” dedim. kötü bi fikrim yokdu yani. İşığı kapadı. ve yattı. bense film izliodum10-15 dakka sonra odaya girdim işığı yakdım ve ne göreyim. aynur sırtüstü yatıo, sütyensiz,bi tek külotu var. Üzeri de açık. alet hemen dikeldi. hemen soyundum. yanına uzandım. başımı tam göğüsünün altına koydum. göğüsünün kokusu beni deli etti. azmışdım. dilimde yalamağa başladım. derin uykudaydıbana öle geliodu. neyse yaladım her yerini. sıra külotundaydı. yavaş-yavaş külotu aşağı indirdim.kıllı bi am.ama hakikaten çok sexy.am dilini araladım. bakire diildi.dilimi tam araya soktum. o arada boşaldığını hissetdim. aleti çıkardım. amcığına sürttüm. Çok güzeldi. ama sokmağa cesaret edemiodum. teyze kızıyla bi daha böle olamıcamı anlamışdım. ama o gece hisslerime hakim oldum. ancak yalamakla sabahı açtım.uyumamıştım o gece. kızın her yeri suydu.Çok sexy bi gece yaşadım. Şimdi evli ve hamile. 100 eminim ki benden diil!!! :

Leave a Reply

