Bulgar Türk kız kardeşler bakireliklerini bana verdi

31 May

adım umut 32 yaşında ve bekarım…hiç evlenmedim ama hayatımda çok kadın geçti. burada mart 2009’de yaşadığım ve tadı hala damağımda olan, zirvede yaşadığım seks macarasını anlatmak istiyorum. gerçek hikayemi anlatmadan önce, özellikle de yatakta doyumsuz olan kadınlar sütyen ve kilotlarını önce çıkartsınlar…

ben ithalat ve ihracatçıyım. rusya ve güristan’a sebze ve kuru gıda ihracatı yapıyorum. bana rusça-türkçe bilen tercümana ihtiyaç vardı. bir arkadaşın tavsiyesi üzerine internetten tercüman aramaya başladım. bulgaristan’dan nette tanıştığım 40 yaşınlarında bir iş kadını, “bizim buralarda türkçe-bulgarca iyi bilen işsiz bir sürü insan var. kriz de var, uygun bir ücretle çalışacak ve hele türkiye olunca gelmek isteyen yüzlerce genç kız var” dedi. lafı uzatmadan, aygül isminde bir kızın telefon numarasını verdi bana, kendisini aradım iyi türkçe konuşuyordu. o günün akşamı eve gittim, kocaman bir evde yalnız başıma msn de karşılıklı görüştük. kız çok hoş ve şeker gibiydi. kız arada bir eğilip kalkarken göğüsleri gözümü kamaştırıyordu. neyse kız ile anlaştık. aylık 600 euro maaş ile bana tercümanlık yapacak, ayrıca yemek, sikorta ve yatacak yer.

kıza hemen yarın gelmesini söyledim. aygül, “ama benim yol param ve pasaportum yokki” dedi. benden para istedi, ancak ben göndermedim. Çünkü, daha önce bulgaristan’dan dolandırıcılar hakkında basında çıkan bir sürü haber okumuştum. aygül ile açık konuştum, “bulgaristan’da dolanırıcı kaynıyor, çok güzel ve hoşsunuz, ancak size güvenmiyorum. size erkek sözü veriyorum, bir yerden borç edin yol parasını, yanıma geldiğinizde size bir maaş pirim veririm” dedim. uzun bir tarışmadan sonra kabul etti. ancak şartlı kabul etti. kendisinden 3 yaş küçük olan bir kız kardeşini de kendisiyle getireceğini söyledi. o kuaforlük yapıyormuş, kendisine de bir iş bulmamı söyledi. bu arada o da kameranın karşısına geçip selamlaştık. o ne…tam bir bomba!!! sarışın bomba, açıkçası kıza göz koydum ve ablasının şartını kabul ettim.

sarışın bomba sevda ve ablası aygul iki gün sonra geldiler, kendilerini havaalanında ben karşılamaya gittim. İki valiz dolusu elbise ile gelmişlerdi. kendi arabamla eve götürdüm. kocaman ev de zaten yalnızdım. sadece temzlikçim vardı o da hafta da iki gün geliyor. sevda ve aygül’ü ayrı ayrı odalarda yerleştirdim. kısa bir dinlemeden sonra, mutfağa girip bir şeyler hazırlamak istedim, aygül’de geldi yardıma. birlikte bir şeyler hazırlayıp yedik. arada tam 2 saat geçmişti, kendilerine verdiğim sözü tutma zamanı gelmişti. aygül ve sevda’ya 1000 euro verdim ve “sizin piriminiz” dedim. Çok mutlu oldular. sevda da yanımda çalışacaktı, o nu da sekreterim olarak işe almıştım.

niye yalan söylim, sevda yi sikmek için işe aldım. sevda tam bir afat, tam bir bombaydı… gece saat 2’ye kadar sohbet ettik, aygül farkındaydı, benim kız kardeşine göz koyduğumu..ama aygül, daha nette beni ilk gördüğünde “canım” demeye başlamıştı. beni deliler gibi istediği belliydi. daha ilk günde evin içinde dağınık olan bazı yerleri toparlama bahanesiyle, eğiliyor ve bana o tombul göğüslerini göstermeye çalışıyordu. ancak sevda dan gözümü alamıyordum. hele şu insanı delirten poposu beni kudurtmuştu.

o gece çok şey konuştuk. kendilerine 1000 euro yu verince bana çok güvenmişlerdi. aygul, “umut bey, siz niye evlenmediniz. hala bekarsınız?” diye sordu. bende, “evet niye evlenmedim..bu soruyu senin gibi bir çok hanfendi sorar. bu sorunun yanıtı, şu: ben 40 yaşına gelmeden evlenmem, daha birkaç yıl hayatımı yaşamak istiyorum” diye karşılık verdim. sevda ile göz göze geldik, “hımmmmmmm” diyerek başını öne eğdi ve gülümsedi. benim çok çapkın olduğumu söylemek istedi.

sevda ile aygül’ü iki gün antalya’yı gezdirdim. anlanya’ya da götürdüm. damla daşını gördüler. Çok beğendiler. Üçüncü günü işe başladılar. İkisini de ben işe görüp getiriyorum. aygül rusça yayın yapan internet sitelerinde ekonomi haberlerini takip ediyor. benim alanımda varsa önemli şeyler tercüme ediyor, rusya ya gidecek olan malların, rus tüccar arkadaşlara fatura ve gerekli bilgileri rusça yazıyordu.

sevda ise, güya sekreterlik yapıyordu. yaptığı bir şey yoktu, sadece odama ablasının hazırladığı bilgilerin dosyasını getirip görürüyordu. ama olsun, girip çıkarken, şu taş gibi memeleri ve patlamaya hazır poposu beni deli ediyordu. artık sevdayı deliler gibi sikmek için zamanın uygun olduğunu düşünüyordum. ama nasıl olacak? ya aygül ne olacaktı? sıra ona da gelecek ama önce sarışın bombayı sikmek istiyordum.

arada tam bir 10 geçti. bugün günlerde pazar. Üçümüzde evdeyiz. ben geç uyandım. Çünkü dün gece tam 2 kez 31 çektim tam bir çay pardağını dolduracak kadar boşaldım. sarışın bomba gece saat 1’de bardak kırarken uyandım. ben saat 11 de uyumuştum. her halde bilinçli yapmış olacak ki, mutfaktan su pardağını yere düşürüp kırdı. bende bu sesle uyandım. benim odam hemen mutfağın yan tarafında. ne oldu diye kapıyı açınca, sevda banya ya girdi. kendisini görmedim. ama banyonun ışıkları yanı. “aygül sen misin?” diye seslendim. “hayır. ben sevda, umut bey benim. banyodayım. Özür dilerim, galiba kırılan bardak sesiyle uyandınız.” dedi. bu arada aygül de uyanmıştı. birlikte mutfağa girdik ve kırmızı gece kıyafetleriyle karşımdaydı. Öyle bir bakıyorduki, gözleriyle “hadi erkeğim beni deliler gibi sik. senin için kudurmak üzereyim” diyordu. ama ben “sen şimdi bekle, önce sevda sonra sen” dedim içimde. evet su bardığı kırılmıştı. aygül’e “canım sen uyu, ben bardak parçalarını toplarım” dedim. Çok ısrar etti, ama kabul etmedim. zorla da olsa odasına gönderdim. kırılan bardağın parçalarını topladıktan sonra, banyonun kapısına yandım. kapı kapalıydı. ancak banyonun kapısında sütyeni ve kilotu asılıydı, hemen aldım kokladım ve sikimi çıkartıp sütyeni ve kilotuna gezdirdim, sikimden az akan sprem kilotu ıslatmıştı. birden su sesi kesildi, “umut bey oramısınız” diye seslendi. ben sesimi çıkarmadan odama girdim ama kapıyı biraz açık bıraktım. bir dakika sonra sevda banyodan çıktı ve banyo kapısında kendisine sardığı havluyla kendini kurutmata başladı. tam karşımda çırılçıplak, amını da traş etmişti. Önce göğüslerini sonra amını kuruttu. ben deli olmak üzereydim. tam dışarı çıkacakken, aygül sevdaya seslendi. “sevda kız, daha çıkmadın mı, ben de banyo yapacağım” dedi. “tamam abla çıktım, biraz bekle giyiniyorum” diye karşılık verdi. sevda giyinirken, arada bir benim kapıya bakıyordu, her halde kensini gözlediğimi fark etmiş olmalıydı. askıdaki kilotunu aldı, ıslandığını gördü. bir süre baktı ve gülümseyerek giydi ve elini kilotunun içine koydu. bir elliylede göğüslerini okşadı. bende sikimi çıkarmış 31 çektim. evet kendimden geçmiştim, “ahhh” diye bir ses çıkardım ve boşaldım. sevda beni tam olarak fark etmişti ama o aldırmadan devam etti. Çok istiyordu hemde… bu arada aygül kırmızı geceliğiyle, elinde havlusuyla banyo kapısına yaklaştı, sevda da hemen sütyenini giydi. sevda, ablasına kısık bir sesle bir şey söyledi, ikisi birden gülümsedi. sevda sadece kilot ve sütyenle odasına çekildi. aygül banyoya girdi. o kapıyı biraz açık bıraktı. ben biraz öyle durdum, sevdayı nasıl sikeceğimin planını kurdum. ancak cadı kız, aygül bunun farkındaydı. aygül, kardeşine seslendi, “sevda bir dakika gelir misin” dedi. sevda beyaz geceliğiyle banyonun kapısına yanaştı. aygül, sevda dan iç çamaşırlarını istedi. sevda, banyo kapısından yavaş adımlarla uzaklaşırken elini amıcığının üzerinde gezdirdi. sevda, ablasının kilot ve sütyenini getirirken, arkadandan beni tahrik etmek için kıvırıyordu. Şok oldum. aygül banyo dan çıktı o da kapının önünde ayni kız kardeş gibi ve fark edercesine kurutmaya başladı. amcığı biraz kıllıydı. tombul göğüsleri gözüm kamaşdırdı. sikim taş gibi olmuştu. sikim biraz kalınıd, 21 santim kadar büyük. başladım 31 çekmeye. aygül de önce memelerini sonra amını kuruttu, ben de 31 çekmeye başladım. saçlarını kurturken olduğu yerde kıvırıyordu, tombul memeleri adeta başkaldırmıştı, ben deli oldum valla. aygül için de boşaldım.. tam iki kez boşaldım abla ve kız kardeş için.

evet bugün pazardı. kız kardeşler benim için güzel bir sabah kahvaltısı hazılamışlardı. birlikte kahvaltı yaptık, gözümü ikisinden alamıyordum.. bugün ilk kez ikisine birden “siz bakire misiniz” diye sordum. Önce kızardılar, sonra “evet bakireyiz” dediler. “hiç evlenmedik ki, ama erkek arkadaşlarımız oldu” diye eklediler. İçimde “oh be, demek bakiresiniz, ikiniz de amını ben yırtacağım” dedim.

hemen konuyu değiştirdim, “kızlar bugün tatil, ne yapalım” diye sordum. aygül, “gezelim”, sevda ise “ben evde kalmak istiyorum” dedi. “peki nasıl olacak. ben de evde kalmak istiyorum” diye araya girdim. hemen aklıma bir şeytanlık geldi, “kız aygül bizim şu muhasebeci kız dilber var ya, evleri bize yakın istersen onu çağıralım eğer bir programı yoksa seni o gezdirsin” dedim. benimle gezmek istediğini söyledi. “özür dilerim, bugün rusya ya gönderdiğimiz malların hesap listesini çıkartacağım, çünkü senin yarın tecüme etmen lazım. yani işim var” dedim. aygül bizim muhasebeci kız ile gezmeyi kabul etti. kıza telefondan söyledim, “bizim şu aygül ile dışarı çık, canı gezmek istiyor” dedim ve kabul etti. aradan yarım saat sonra dışarı çıktılar. tam beklediğim an gelmişti. deli olmak üzereyidim. onlar dışarı çıkarken, sevda odasına girdi, bir süre bekledim çıkmadı. heyecan dorukdaydı. hemen kapısına yanaştım, yavaşça kapıyı açtım kapı aralığında aşortmanlarını çıkartıyordu. ne yapacağını izlemek istedim. kilotunu ve sütyenini de çıkarttı. sadece gecelik giydi ve ben hemen kapıdan uzaklaştım. sevda 15 dakika sonra odasından çıkarak mutfağa gitti. mutfakta bana seslendi. “umut bey, öğlen yemeği hazırlayacağım bana yardım edermisin” dedi. “bir dakika geliyorum” dedim. ben de aşorotmanlarımı çıkattım şort ve sadece atlet giydim. mutfağa girdim, o da ne öyle çılgına döndüm. mutfak penceresinin önünde gece kıyafetiyle patates soyuyordu. mutfağa girdiğimde arkası bana dönüktü, pencerenin ışıkları, taş gibi götü ve bana döndüğünde amı ve göğüsleri gece kıyafetleri içinde bana sondu. makaj bile yapmıştı. “kız bu ne, sen az önce aşormanla değil miydin. niye gece kıyafetleri giydin” diye sordum. sevda, suratını asarak, “umut bey, mutfak çok sıcak onun için” dedi. başını öne eğdi, bir süre öyle durdu, sonra başını kaldırıp bana baktı, “bak umut bey sen de aşortmanlarını çıkartmışsın” dedi ve gözlerimin içine baktı. sevdanın yanına geldim. “çok yakışmış bu gecelik, maşallah melek gibi olmuşsun.” dedim. “çok teşekkür ederim umut bey, siz de çok yakışıklı ve hoş bir beyefendisiniz” diyerek karşılık verdi. neyse öğlen için bir şey hazırlayacağız. sevda patates soyarek, mahsustan olsa, elini az kesti. “ay” diye bağırdı. “ne oldu kız” dedim. “elimi kestim”dedi. dolaptan yara bandı çıkarıp sardım, sevdanın kesilen parmağını sarken, “ay” diye çok acıdığını söylüyor ve yerinden kıvranıyordu, kıvanırken yakın temas halindeydik, memelerini bana sürtüyordu. “tamam” dedim sevda kudurmuştu. ben de kudurmuştum niye yalan söylim.

parmağını sararken, elimi avuçladı, “umut bey elleriniz ne kadar güzel” dedi. “senin de her şeyin güzel, canım” dedim ve dayanamadım, sevdayı kucakladım. sevda önce naz yaptı, “umut bey ne yapıyorsunuz” diyerek tepki gösterdi. ben aldırmadım, dudaklarına yapıştım, çok ateşliydi dudakları.. “hiç konuşma, beni deli ettin. sende benim için kudurdun. bak bu gece kıyafetlerini benim için giyindin. hemde kilotsuz ve sütyensiz” dedim. sevda kızardı, kızardıkça ne kadar ateşli olduğunu hissettim. “söyle yalan mı?” dedim ve tekrar dudaklarına yapıştım, iki elimle de poposunu okşamaya başladım, taş gibi poposu vardı. tekrar söyledim “yalanmı söyle, sen de beni arzuluyorsun. benim için hazırlandın” diye bağırdım. sevda, “evet, senin için hazırlandım. banyondan çıkarken beni arzuladığını fark ettim. beni gözetliyordun” dedi. adeta kudurdum. “evet aşkım, seni gözetledim, hatta banyo kapsında asılı olan kilotunu ve sütyenini bile kokladım” dedim. sevda, “demek kilotumu sen ıslattın” dedi. “evet canım ben ıslattım” dün gece tam iki kez 31 çekerek boşaldım” deyince, sevda, “ah canım niye odama gelmedin, seni bekledim. ben de çok istiyordum.” diye karşılık verdi. “tamam şimdi senin odana gidelim” dedim. sevdayı kucaklayarak odasın götürdüm. Önce gecelikler içinde her yerini deliler gibi emmeye başladım. sonra yüz üstü yatağa yatırdım ve götünün deliğini emmeye başladım. “kız sevdam sen bakire misin gerçekten” diyince, “evet canım, bakireliğim sana kurban olsun, senin kadının olmak istiyorum” diye yanıtladı. bir “oh” çektim sevdanın taş gibi götünü emmeye devam ettim. “sevdam, senin şu popon beni kudurttu valla, önce senin götünü sikeceğim” dedim. “aşkım, sana her şeyim kurban olsun” dedi.

tam yarım saat sevdayı deliler gibi emdim, o da benim siki emdi, göğüslerinin arasına aldı ve bir an önce kendisini delmemi istedi. sevda kudurmuştu. ama ben önce götünü sikmek istiyordum. sevda sikimi okşarken, “erkeğim benim, çok büyük ve kalıd, tam hayal ettim türden. ama arkadan beni çok zorlar. sen önce önden sok. hadi, aşkım delirmek üzereyim” dedi. “hayır canım, önce beni delirten şu götünü sikmeden olmaz” dedim. krem sürdüm sikime, domaltıp, yavaş yavaş götüne sokmaya başladım. sikimin daha yarısı girmemişti. sevda haykırmaya başladı. ben aldırmadan zorlayarak, kütledim ve sikimin hepsini soktum. sevda ağlıyordu, ben ise götünün içine girip-çıkıyordum, beni kudurtan bu göt müthiş bir sevk vermişti. sevdayı göten sikerek taş gibi, bembeyaz memelerini de okşuyordum. arada bir sulanmış amcığını da parmaklıyordum. sevda ağalayarak, “yeter, çok büyük, canım acıyor. Önde sok” diye yalvarmaya başladı. ben devam ettim, arkadan sol kulağına, yanaklarına ve sırtına çok yavaş öpücükler yağdırmaya başladım. sevda da hem ağlıyor, hemde “çok güzel, çıkartma, hepsini sok erkeğim” demeye başladı. tam 10 dakika götünden çıkmadım. elimi amına götürken, çok sulandığını hissettim, sevdanın sağ kulağına “boşaldın mı canım” dedim “evet tam 3 kez boşaldım. ama hala canım çok istiyor” dedi. bu arada ben kendimi kaybettim, deliler gibi götüne girip çıkarken, içinde boşaldım ve kendimi yatağının üzerine attım. sevda, “erkeğim, ne oldu. yoksa boşaldınmı. ya bitmesin, daha yeni başladık. beni sabaha kadar sikmeni istiyorum” dedi ve sikimi emmeye başladı. emerken sikim yine taş gibi oldu. sevda, sikimin sertleştini görünce “oh be” diyerek, sıra amında olduğunu söyledi. “evet aşkım şimdi senin o sik görmemiş amını da deleceğim” demeye kalmadan, hemen üzerime çıkıp, iki bacaklarını açarak amını delmemi istedi. “dur, acele etme” dedim, sevdayı altıma alarak her yerinden emmeye başladım. amcığına indim, tam 10 dakika sevdanın ateşli amını yaladım. kız deli olmuştu, “kulun, kölen olayım, beni del, daha fazla dayanamayacağım” diye yalvarıyordu. bu yaşadığım hikayeyi okuyan bakire genç kızlar, kendinizi hazırlayın o acı ve zevki siz de burada tadacaksınız. İşte tam zamanı gelmişti, dilimi yanan amın içinde çıkarttım ve taş gibi olmuş sikimi biraz dan ateşli sevdanın kızlığını bozmak için hazırladım. sevdaya , “aşkım krem süreyim mi, canın acımasın” deyince “sürme erkeğim, benim ki zaten ıslak, bana acı vermesini istiyorum. hadi kadınını bekletme, yalvarıyorum bir an önce amımı yıtıt” diyerek acele etmemi istedi.

sevda alta ben üsteyim, bembeyaz tombul bacaklarını ayırdı, bir eliyle göğüslerini okşuyor bir eliyle de sikimi tutmuş amına sokmaya çalışıyordu. ben sikimi biraz amının deliğine sürmeye başladım, “ohhhhhhhh, ayyyyyyyyyyyy ne kadar güzel, hepsini sok erkeğim, yanıyorum” dedi ancak ben hala amına sokmamıştım. “henüz sokmadım aşkım, şimdi hepsini sokacağım ve bir daha çıkarmayacağım” dedim. o da, “evet çıkartma, hiç bitmesin” diye karşılık verdi.

bakire kızlar, elinizi amınızın üzerinde tutun, şimdi sevdayı deleceğim. evet şimdi delme zamanı gelmişti. sikimi sevdanın amı üzerinde gezdirirken, amı o kadar istekli ve ateşliydiki kocaman olmuştu deliği. evet, sikimi amının deliği üzerinde hazır tuttum ve önce sevdanın dudaklarına yapıştım sonra iki memesini de tutarak 21 santim ve kalınd olan ve çılgına dönmüş sikimi sevdanın yanan amcığının içine geçirdim. evet gerçekten sevda bakireyidi, aradan bir dakika sonra yatağa kan damlamaya başladı. sevdaya sokarken, “ayyyyyyyy yandım…çok büyük, çok zevkli” diyerek başını az kaldırdı iki eliyle başımı tuttu ve dudaklarıma yapıştı. sonra tırnaklarıyla sırtımı kazımaya başladı. bunları yaparkende, “evet, benimsin, benim erkeğimsin bırakmam başka kadın seninle olsun” diyordu. İlk kez böyle bir am ve göt sikmiştim. kendine güvenen kadın ve ya kız varsa onlara daha farklı zevkler ve fanteziler yaşatırım. msn adresimi veriyorum buradan önce birbirimizi tanıyalım. umut-ihracat@hotmail.com

ben sevda gibi düşünmediğimi, sevdayı deliler gibi sikerken, kulağında da söyledim “bebeğim çok hoşsun, ilk kez böyle bir am ve göt sikiyorum. ancak ben sadece senin erkeğin değilim, ablanın da erkeği olacağım çünkü ablanı da arzuluyorum, onu da aynı senin gibi sikeceğim” dedim sevda hiç tepki vermedi, gülümsedi ve “bey be, demek ablamı da sikeceksin” dedi. “evet ablanı da” dedim. sevda, “kıskanıyorum ama, ablam da seni arzuluyor. o da seni istiyor. biz ablamla dün gece senin kadının olmak için anlaştık. ablam önce bana sen bugün onla yat, çünkü umut beyin gözü sende dedi. ama şimdi ben ablamla yatmanı istemiyorum. Çünkü seni çok beğendim, sadece ben sana yeterim. senin nihahlı karın olmak istiyorum.” dedi.

ben bu arada boşalmak üzereyidim, sikimi sevdanın amında çıkartım, sevda boşlacağımın farkına vardı ve hemen sikimi aldı ağzına koydu, ben de ağzına boşaldım. biraz ara verdik, konuşmaya devam ettik. dedim ki, “bak bebeğim, eğer ablamı sikmesem seninle bir daha sevişmem, konu kapanmıştır” dedim. hiç konuşmadı, tekrar dudakarıma yapıştı, elleriyle de uyanmaya başlayan sikim okşamaya başladı. evet yine uyanmıştı. sevda doymak nedir bilmiyordu, amının kapısı kandı, kana bulanan çarşafla amını temizledi ve üzerime çıktı. bir eliyle de sikimi tutarak amına soktu. Üzerine oturdu ve uzunca bir “ohhhhhhhhhh” çekti. bir süre öyle durdu, sonra hareket etmeye başladı. İki elliyle de memelerimi tutmuş çekiyordu. “çok zevkli, bu sikin sahibi hangi kadın olursa, hiç ölmeyecek. hadi erkeğim bu kez içime boşal, senden çocuğum olsun” diye yalvarıyordu.

“yok olmaz, ne çocuğu be” diye kızdım. sevda kudurmuştu, ona verdiğim zevkten sarhoş olmuştu. “hayatım ablamı sikerken sizi gözetleyeceğim haberin olsun” dedi. “tamam” dedim. bir süre sonra sikimi sevdanın amından çıkarttım, çünkü boşalıyordum. sevda, “içime içime boşal” demeye kalmadan ben sikimi amında çıkartığım gibi boşaldım.

gerçekten çok yorulmuştum, sevda da öyleydi. İkimizde banyo ya girdik, banyoda da deliler gibi seviştik, burada da sevdayı götten siktim.

banyodan çıktıktan sonra bir şeyler yedik ve odama dinlenmeye çekildim. sevda da odasına çekildi. uyumuştum, kahkaha sesleriyle uyandım. uyandığımda aygül gelmişti. muhasebesi kız içeri girmeden evine gitmişti. ben sesizce kapıyı açtım kahkaha seslerinin geldiği sevdanın odasının önünde gittim. sesleri rahatlıkla duyuyordum. sevda, “abla mükemel bir erkek…çok çok mutluyum. sen ondan vaz geç o sadece benim erkeğim olsun.” diyordu aygül’e….aygül ise, “olmaz canım. ben de onun tadına bakacağım. benim de bakireliğimi alsın. bak unutma seninle bir anlaşma yaptık. İkimiz de umut’un kadını olacağız. birimizde çocuğu olsun. böylece mecbur kalır evlenir. artık tüm sıkıntılarımız biter” dedi.

kendi kendime “iyi oldu kulak misafiri oldum” şimdi bu kızların planını biliyorum. ben de tedbirimi alacağım. tekrar odama çekildim. sabah erkenden işe gittik. sanki hiçbir şey olmamış gibi kızlara davranıyordum. ama sevda karım gibi bana davranıyordu. “umut bey” yerini “canım”, “hayatım” sözleri almıştı.

İki gün fırsat buldukça, ofiste ve evde sevdayı sikiyordum. daha çok sevda gelip bana yapışıyordu. tadı damağında kalmış ilk günün. artık aygül dayanacak gibi değildi. bu gün günlerde salı, akşam yemeğini dışarıda yedik. sonra eve çekildik. ben odama çıktım. kızlarda odalarına. aradan bir saat sonra, aygül kapımı çaldı. İçeri girdi, gece kıyafetleri vardı üzerinde. “umut bey biraz konuşabilir miyiz” dedi, “buyurun sizi dinliyorum” dedim. “umut bey, konuyu fazla utmayacağım, konu kız kardeşim ile ilgili. sevda ile seviştiğinizi biliyorum. ben kardeşimi sizin kadınınız olsun diye getirmedim. onunla seviştiğiniz ilk gün, sevdaya ‘ablanızı da sikeceğim’ demişsiniz. ya başımıza taş yağacak. siz nasıl böyle bir şey düşünürsünüz” diye tepki gösterdi. ben hiç konuşmadım, çünkü aygül bana bakireliğini vermeye geldiğini biliyordum. aygül konuşmaya devam etti: “şimdi sevdaya ne olacak, onu kadın yaptın. resmi nihah yapın. benden vazgeç. eğer kardeşimle yatmasaydın, seninle belki sevişirdim”

“şuna bak” diye sözünü kestim. “bak güzelim, sen ile sevdanın ne planladığınızı biliyorum, şimdi gece kıyafetleriyle odama ne niçin geldiğini biliyorum. bak göğüslerin başını çıkartmış beni çağırıyor. dudaklarını da ilk kez boyadığını görüyorum. bunlar ne anlama geldiğini biliyorum” dedim tam konuşacaktı ki, kendini kucakladım ve dudaklarını emmeye başldım. “bunu istiyordun değil mi” dedim o sesini çıkartmadı. ben dudaklarından öpmeye devam ettim ve memelerini geceliğin üzerinde deliler gibi okşmaya başlayınca “ohhhhh” diye kendini kollarımın içine bıraktı. benim sik taş gibi olmuştu. elini kilotumun içinde soktu, sikimi tuttu. “ay ne kadar büyükmüş. sevdanın anlattığı kadar varmış” diyerek aşortmamı aşağı indirdiği ve sikimi emmeye başladı. beni kudurtuyordu. biraz emdikten sonra ayağa kalktı, “hadi erkeğim sende benim yanan şeyimi em” dedi.

geceliği üzerinde çıkarttım, karışık renkli bir kilot giymişti. kilot ıslanmıştı. kucakladım yatağın üzerine bıraktım aygülü. Önce ıslanan, kilotunu emmeye başladım, ellerimle de memelerini okşuyordum…. bu arada kilotunu yavaş yavaş çıkarttım ve yeni traş olmuş amcığını aç kurtlar gibi yalamaya devam ettim. aygül de kuduruyordu. “hadi aşkım sevdaya ne yaptıysan aynısını da bana yap. deli olacağım, yanıyorum. hadi beni söndür. bu büyük sikini amımın dibine kadar sok” diye yalvarmaya başladı. ben başımı kaldırıp, aygül ün sütyenini çıkartacakken, kapının aralığında sevdanın bizi izlediğini gördüm. sevda söylemişti, “ablamı sikerken sizi izleyeceğim” gerçekten doğru söylemişti. ben aygülün sütyenini de çıkarttım ve tombul göğüslerini enaz 10 dakika emdim. aygül artık dayanamıyordu. birkaç kez aygül ün boşaldığını hissettim. sordum, “bebeğim, sen kaç kez boşaldın” aygül, “valla hesaplamadım ama çok oldu” diye yanıtladı ve devam etti: “hadi erkeğim, beni del, beni kadının yap. buraya geldğim günden buyana böyle bir geceyi hayal ediyordum. harika bir gece olacak” ben tekrar amını emmeye başladım. dilimi amının deliğine sokarken, “ah, ohhhhhh” diye kıvırmalar da artmaya başlamıştı. benim oğlanda artık sabredecek gücü kalmamıştı. yataktan indim kapının önüne gittim, sevdaya gösterdim sikimi. az daha kapıyı araladım. aygül bunu fark etmemişti. artık aygül ü delme zamanı gelmişti. aygül bunu bekliyordu. kendini hazılamaıştı. bacaklarını açmış, amının ortası görünüyordu. “aşkım şimdi içine gireceğim, krem sürmemi istermisin. sevdayı kremsiz yırtım. seni nasıl yırtayım” dedim. bu arada sevda dan “bir “oh” sesi geldi. aygül kendinden öyle geçmişti ki, sevda haykırsa bile duymayacaktı. aygül, “erkeğim, bak nasıl açılmış, kreme ne gerek var. sevdayı nasıl bozduysan beni de öyle boz erkeğim benim” tamam dedim. arada birde kapıya bakıyorum. o da ne. sevda çırılçıplaktı. “oh” çekerken, kendisinden geçmiş soyunmuştu. ablasını delmemin sabırsızlığı içindeydi. benim oğlan çılgına dönmüştü bu manzara karşısında. hemen aygül ün üzerine attım kendimi ve sikimi tutuğum gibi amının derinliklerine soktum. bir sokuştuki, aygülün sesi evin içinde yankı yaptı. aygülün “ah, oh” seslerine sevdanın da karışmıştı. aygülün amında girip çıkmaya devam ettim. aygül içine boşalmam için yalvarsa da ben yapmadım. evet boşalacaktım, sikimi çıkardım ve aygülün memelerinin arasına boşaldım.

kapıya baktım sevdanın da parmakları amının içindeydi. yataktan kalktım, kapıyı açtım sevdanın kolundan tutarak içeri aldım. aygül ün gözleri önünde sevdanın dudaklarına yapıştım ve parmağımı amına soktum. uçları kalmış memelerini ısırarak emmeye başladım. daha yeni boşalmıştım ama benim sik yine uyandı. sevdanın amı ıslanmış, suları akıyordu. sevdayı önden bırakıp arkadan kucakladım. sikim kötünün üzerindeydi. aygül bizi izliyordu. hiç tepki vermemişti. hoşuna gitmiş olacaki, o da memelerini okşuyordu. “aygül hayatım, bak sevda da kollarımın arasında. biliyorsun, önce sevda benim kadınım oldu, şimdi de seni kadınım yaptım. ama sevda dayanamdı. az önce senin amını deldim, şimdi sevdayı göten sikeceğim” dedim. sevda, “sik erkeğim, ikimizi de sabahlara kadar sik” dedi. sarhoş olmuştu sevda. bu kez sevdanın o mükemel götünü kremsiz siktim. götünden sikimi çıkartıp amına soktum. sevda zevkten kudurdu. sikimi amından çıkarıp onunu kucakladım yatağa aldım. artık abla-kardeşi birlikte sikecektim. sabaha kadar sevda ile aygülü sikim. kaç kez siktiğimi bilmiyorum ve çok yorulmuştum. türk asılı iki bulgar kız kardeş ile tam 2 buçak ay aynı yatakta yatıkık. her gece, her birini iki kez siktim. 2010 yılına bir hafta kalmıştıki, bulgaristan dan acı bir haber geldi. kız kardeşlerin annesi vefat etmişti. allah rahmet eylesin, iki tane mükemel kız doğurmuştu. kız kardeşler, acı haberi alır almaz bulgaristana döndüler. acıları insin geleceklerini bekiyordum ancak, zalim olacak babaları bırakmadı. kızları türk olmayan iki bulgar erkekle evlendirdi. arada bir telefon görüşmesi yapıyoruz. mutlu değiller, fırsat bulup bana kaçacaklarını söylüyorlar. ama çok zor, çünkü babaları pasaport ve nüfus cüzdanılarını almış. arkadaşlar bu dolu dizgin gerçek hikayemi okuyan boşalan kadın ve kızlar bana yazısınlar lütfen. umut-ihracat@hotmail.com

Leave a Reply

